ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ترول های طرفدار اندروید اپلیکیشن جدید اپل را به خاک و خون کشیدند

همانطور که دیروز در خبرها خواندید، اپل سرانجام اپلیکیشن مهاجرت از اندروید به iOS را بر روی پلی استور گوگل قرار داد. حال به نظر می رسد که حضور اپل با چنین اپلیکیشنی در حیاط ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۶

همانطور که دیروز در خبرها خواندید، اپل سرانجام اپلیکیشن مهاجرت از اندروید به iOS را بر روی پلی استور گوگل قرار داد. حال به نظر می رسد که حضور اپل با چنین اپلیکیشنی در حیاط خلوت گوگل، چندان به مذاق طرفداران اندروید خوش نیامده است.

پس از قرار گرفتن اپلیکیشن مذکور بر روی پلی استور، ترول های اندرویدی به سوی قسمت نظرات هجوم برده و با نظرات منفی خود جوی عجیب را علیه اپل به وجود آورده اند. در واقع به عقیده این دسته از افراد، ماهیت چنین اپلیکیشنی توهین آمیز به شمار می رود و به همین علت لیاقت آن امتیاز ۱ ستاره است.

اپلیکیشن اپل تا کنون در پلی استور بیش از ۱۳ هزار امتیاز ۱ ستاره را دریافت کرده و تنها نزدیک به ۳ هزار نفر به این برنامه امتیاز ۵ ستاره را داده اند. میانگین امتیازات اپلیکیشن Move to iOS هم اکنون به عدد ۱.۷ از ۵ رسیده است.

اما جالب تر از امتیازی که کاربران داده اند، نظراتی است که در رابطه با این برنامه در پلی استور به ثبت رسیده. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سیگان اوموجکان، یکی از افرادی است که نظر خود را در رابطه با اپلیکیشن Move to iOS به ثبت رسانده. او در متن خود چنین آورده است: «من به تمام دوستان اندرویدی خود زنگ زدم تا مطمئن شوم آن ها نیز با امتیاز ۱ ستاره خود به استقبال این اپلیکیشن می روند. این برنامه باید در پلتفرم عزیز ما به دست فراموشی سپرده شود.»

بخشی دیگر از کاربران نیز از فرصت استفاده کرده و به تفاوت های iOS با اندروید در نظر خود پرداخته اند. برای مثال کاربری با نام Jet C اینچنین نوشته است: «آیا تا به حال آرزوی سفر در زمان را داشته اید؟ خب باید بگویم که با این اپلیکیشن می توانید این کار را انجام دهید. با مهاجرت به iOS تمام قابلیت هایی که سال ها از آن برخوردار بودید را دوباره می توانید تجربه کنید، آن هم در فضایی کند و طاقت فرسا.»

کاربری دیگر به محدودیت های موجود در iOS اشاره کرده و نبود آزادی عمل در این پلتفرم را مورد انتقاد قرار داده است. «اپل همچون کره شمالی است. آنها می خواهند به آزادی ما حمله کنند و به تمام کارهایی که ما با موبایلمان انجام می دهیم، الگویی محدود کننده دهند.»

گروهی از کاربران نیز طراحی این اپلیکیشن را مورد انتقاد قرار داده اند. این افراد معتقدند که اپل حداقل باید به زبان طراحی گوگل احترام می گذاشت و اپلیکیشن خود را با طراحی متریال در پلی استور قرار می داد.

شما در رابطه با این رفتار کاربران اندروید چه نظری دارید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (103 مورد)
  • soheil
    soheil | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

    من خودم گوشی اندروید دارم و از اپل خوشم میاد اما اینکه گوشی اندروید رو به ios تغییر بدم مثل این میمونه که رو پراید ارم BMW بزنم...

  • microsoft
    microsoft | ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

    اين نظر اخر عجيب بود،اپل سرقت از أيده هـاى اندرويد.من ميگم windowsدر surface pro 4 در اينده از همه ى اينا بهتر باشه و كارايى بيشترى داشته باشه،فكر كنيد كه به جاى لپ تاپ داريد از يك تبلت براى استفاده از سيستم عامل ويندوز استفاده مى كنيد.عاليه،همه ى برنامه هـاى ويندوز با كيفيت بالا رو مى شه رو دستگاه فعال كرد.من ios دارم با أندرويد هم خيلى خيلى كار كردم،بنظرم با أندرويد خيلى چيزاى مجانى ولى با سرعت كم تر از ios گرفت و چيز هـاى زيادترى هم داره ولى شايد اون برنامه هـاى بيش تر اكثرا كم تر به درد كسى بخوره،در ios برنامه هـاى با كيفيت تر ولى پولى زياده و مفت و مجانى نيستند و برنامه نويس حقشا مى گيره ولى با اپل شايد به زور بشه از اينترنت چيزى گرفت بهتره از اپ أستور بگيريم و iOS أمن تر هم هست ولى كلا اپل گرون تره،اگه حساب كنيم خب سامسونگ اس ٦ هم همينه.من از اپل پولى و مجانى گرفتم راضى بودم بعضى موقع ها صبر مى كردم تا يه برنامه مجانى شه.من تو اپل كارا رو راحت تر انجام مى دم و تو اندرويد از برنامه هـاىى براى فيلم ديدن بيش تر استفاده مى كنم چون مانعا براش نيست.من نمى دونم تعصب براى چيه دقيقا،خيلى خيلى مسخرست،انگار اين شركتا همشون مى خَوَّان مردم راحت باشن فكر نكنم،من فكر مى كنم فقط بخاطر پول. ممنون از توجهتون. خداحافظ

  • میثم
    میثم | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

    هی بد نبود
    تیتر خیلی سریع و تند بود

  • هومن
    هومن | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

    من هم ios دارم و هم android به نظرم هر کدوم خوبی ها و بدی هایی داره و این دلیل نمیشه سیستم عامل دیگه رو بکوبونیم...

    از هردو راضی ام. ios رو بخاطر اپدیت ها ی به موقع و روونیش دوس دارم و اندروید رو بخاطر آزادی عملش.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی