ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار گزارشی جدید که نام تلفن های هوشمند جدید گوگل را تایید می کند

پیشتر در خبرها خواندید که مراسم رونمایی از نکسوس های جدید گوگل در تاریخ هفتم مهرماه برگزار می گردد و حالا گزارش تازه ای از سوی Droid-Life منتشر شده که نشان می دهد دستگاه های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

پیشتر در خبرها خواندید که مراسم رونمایی از نکسوس های جدید گوگل در تاریخ هفتم مهرماه برگزار می گردد و حالا گزارش تازه ای از سوی Droid-Life منتشر شده که نشان می دهد دستگاه های یاد شده به ترتیب نکسوس 5X و نکسوس 6P نام خواهند داشت.

البته هنوز هم مشخص نیست که دو حرف «اکس» و «پی» نماد چه چیزی هستند اما انتظار می رود تلفن های هوشمند مورد بحث کاملا شبیه به نسخه های قبلی شان باشند که این مساله هم بسیار خوشایند است چراکه نکسوس 5 و 6 در زمره محبوب ترین دستگاه های اندرویدی ساخته شده تا به امروز هستند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

طبق برخی فرضیات، این دو موبایل می توانند به ترتیب نکسوس 5 اکسترا (Xtra) و نکسوس 6 پلاس باشند (Plus) که البته همه اینها در حد حدس و گمان است.

اگر خاطرتان باشد پیشتر خبر ساخته شدن نکسوس 5 اکس را برایتان منتشر کرده بودیم اما نکسوس 6P یک دستگاه کاملا جدید است که تا به امروز حرفی در مورد آن به میان نیامده، هرچند که در ماه های اخیر اطلاعات و تصاویر مربوط به هر دوی این دستگاه ها را دیده بودیم و حالا نام آنها مشخص شده است.

در هر صورت با در نظر داشتن اطلاعات، تصاویر و نام دستگاه های نکسوسی تازه گوگل، پیش بینی نمی شود که در کنفرانس پیش روی این شرکت شاهد اتفاق جدیدی باشیم.

Google-Nexus-6-vs-Nexus-5-9-1280x853

Google-Nexus-6-vs-Nexus-5-3-1280x853

Google-Nexus-6-vs-Nexus-5-4-1280x853

Google-Nexus-6-vs-Nexus-5-5-1280x853

Google-Nexus-6-vs-Nexus-5-6-1280x853

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • the one with mind
    the one with mind | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

    واقعا امیدوارم اسم ها همون nexus 5 و nexus 6 بمونن و حرفی چیزی بهش اضافه نشه (تهش حالا یه سال عرضه هم اضافه کنن قاطی نشه )

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی