ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت لومیاهای پرچمدار را با نسخه ای تکامل نیافته از «ویندوز ۱۰ موبایل» عرضه می کند

مهندسان مایکروسافت اکنون به سختی در تلاشند تا «ویندوز ۱۰ موبایل» را برای تلفن های هوشمند سری لومیا آماده کنند و از طرف دیگر نیز، تا کنفرانس چهاردهم مهر ماه زمان زیادی باقی نمانده و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

مهندسان مایکروسافت اکنون به سختی در تلاشند تا «ویندوز ۱۰ موبایل» را برای تلفن های هوشمند سری لومیا آماده کنند و از طرف دیگر نیز، تا کنفرانس چهاردهم مهر ماه زمان زیادی باقی نمانده و گفته می شود در این رویداد، شاهد رونمایی از سرفس پرو ۴ و همچنین موبایل های پرچمدار کمپانی ساکن ردموند خواهیم بود.

اکنون ولی خبر می رسد که تلفن های هوشمند لومیا 950 و نسخه XL آن، با نسخه ای نهایی از ویندوز ۱۰ معرفی نخواهند شد و مایکروسافت ورژن Threshold 1 از ویندوز ۱۰ موبایل را روی آنها قرار خواهد داد.

گفته می شود که نسخه Threshold 2 از ویندوز ۱۰، اکنون در حال توسعه است و به نظر می رسد که مایکروسافت سخت تلاش می کند تا ویژگی های جدیدی را علاوه بر کارایی و ثبات عمل بیشتر را به آن بیاورد. در این میان اما تحلیلگری به نام Mary Jo Foley باور دارد که نسخه Threshold 2، در زمان رونمایی و عرضه تلفن های هوشمند جدید مایکروسافت در دسترس نخواهد بود.

این در حالیست که وب سایت «WinBeta» نیز این موضوع را تایید کرده و گمانه زنی می کند که شرکت ساکن ردموند احتمالا لومیاهای پرچمدار را با بیلد 10240 از ویندوز ۱۰ موبایل عرضه خواهد کرد و سپس در مدتی کوتاه پس از آن، دست به انتشار بروز رسانی هایی برای بهبود تجربه کاربری و رفع مشکلات آن خواهد کرد تا در نهایت شاهد آماده شدن Threshold 2 باشیم. البته به نظر می رسد که این مقطع زمانی، آنقدرها هم طولانی نشود و گفته می شود که مایکروسافت نسخه Threshold 2 از ویندوز ۱۰ موبایل را در ماه نوامبر عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Amir KH
    Amir KH | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

    من نمیدونم از رو شانسه یا چیز دیگه که همه ی پست های آقای مستکین نقد های منفی و خبرای بد مایکروسافت رو تشکیل میده.
    اگه شانس باشه که خیلی تکه.

    • Amir KH
      Amir KH | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

      در ضمن، مدیران عزیز لطفا به وضعیت مشاهده پروفایل رسیدگی کنن که وقتی میخوایم پروفایل کسی رو ببینیم هی میره صفحه اول یا رو پروفایل خودمون.
      با تشکر از زحماتتون بابت این سایت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی