ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی PIP Camera؛ اپلیکیشن عکاسی با افکت های جالب تصویر در تصویر

دنیای اپلیکیشن های عکاسی، دنیایی بی انتهاست. تاکنون ابزارهای منحصر به فردی برای عکاسی خلاقانه به شما معرفی کرده ایم؛ از انواعی که عکس ها را سه بعدی می کنند گرفته تا آنهایی که سلفی های مفهومی می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

دنیای اپلیکیشن های عکاسی، دنیایی بی انتهاست. تاکنون ابزارهای منحصر به فردی برای عکاسی خلاقانه به شما معرفی کرده ایم؛ از انواعی که عکس ها را سه بعدی می کنند گرفته تا آنهایی که سلفی های مفهومی می گیرند.

PIP Camera هم یکی دیگر از این ابزارهای عکاسی است که امکان افزودن افکت های تصویر در تصویر را برایتان به ارمغان می آورد تا بتوانید سوژه هایتان را در اجسام مختلفی مثل لیوان، بطری های شیشه ای، ذره بین و حتی جلد مجلات و روزنامه ها منعکس کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

PIP Camera از لحاظ عملکرد به اپ Photofunia بی شباهت نیست، اما امکانات ویرایشی به مراتب بیشتری را در آن شاهدید. با ورود به منوی PIP Camera، چهار گزینه برای عکاسی و ویرایش تصاویر مشاهده خواهید کرد.

بخش Classics برای افزودن افکت های تصویر در تصویر به عکس های شماست. به عنوان مثال، با افکت های این بخش می توانید انعکاس عکسی که گرفته اید را روی آینه اتومبیل یا یک شیشه آب بیندازید و سپس کادر و میزان بزرگنمایی شان را تنظیم کنید. تعداد این افکت ها چندان زیاد نیست، اما نکته خوب اینجاست که می توانید با مراجعه به فروشگاه PIP Camera صدها نمونه رایگان از آنها را دانلود کنید.

PIP Camera 3

در بخش Magazine، پس زمینه هایی از مجلات و روزنامه ها در اختیار دارید تا عکس هایتان را تیتر یک آنها مبدل سازید. PIP Camera برای ساخت تصاویر کلاژ هم امکانات بسیار کاملی دارد که می توانید با مراجعه به منوی Collage به آنها دسترسی داشته باشید.

اما به غیر از افکت هایی که به صورت آماده در اختیارتان قرار داده شده، PIP Camera برای تنظیم دستی تصاویر یک ادیتور حرفه ای هم دارد که در آن می توانید کارهایی مثل اضافه کردن فیلتر، متن، افکت های موزائیکی، تنظیم نور و رنگ و کادر تصویر را انجام دهید.

هر چند  PIP Camera امکانات عکاسی زیادی در اختیارتان قرار نداده، اما از نظر امکانات ویرایشی حرف های زیادی برای گفتن دارد. اگر دوست دارید که منحصر به فردترین عکس ها را داشته باشید، بد نیست که یک بار PIP Camera تجربه کنید، امتحانش مجانیست.

PIP Camera

PIP Camera

سازنده: .Fotoable, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 38 / 16.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • abbas
    abbas | ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

    inke bara android too iran nist ke

  • غلامرضا محمدی
    غلامرضا محمدی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

    با سلام دوستان ویندوز فون اصلا ناراحت نباشید در استور مایکروسافت چندین نمونه از این نرم افزارpip cameraموجوده که افکت های مختلفی داره ومیتوانید انرا دانلودوعکسهای محبوب خودرا ویرایش و افکت گذاری کنید .

  • hadi lavadani
    hadi lavadani | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

    اقا. اين نرم افزارو وينفون داره. پس چرا انقدر تخریب میکنی این ویندوزو‎:/‎

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی