ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی برای تولید انبوه نمایشگرهای تاشوی خود آماده می شود

براساس گزارش تازه ای که از کره جنوبی به دست آمده است، واحد نمایشگر LG در حال آماده شدن برای تولید انبوه پنل هایی است که بدون هیچگونه آسیب فیزیکی می توانند تا 100 هزار بار رول شوند. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

براساس گزارش تازه ای که از کره جنوبی به دست آمده است، واحد نمایشگر LG در حال آماده شدن برای تولید انبوه پنل هایی است که بدون هیچگونه آسیب فیزیکی می توانند تا 100 هزار بار رول شوند.

در این گزارش آمده است که ال جی برخلاف سامسونگ (دیگر غول فناوری دنیا که فعالانه حوزه تمایشگرهای منعطف را دنبال می کند) در نظر ندارد از این نمایشگرها در تلفن های هوشمند تولیدی اش بهره بگیرد و در مقابل تصمیم گرفته پنل نمایشگرهای منعطفش را در اختیار شرکت تجاری اش قرار دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

هرچند که در گزارش جدید، نامی از این شریک مرموز به میان نیامده، اما در آن به یک شرکت نرم افزاری جهانی اشاره شده که تلاش دارد در بازار تلفن های هوشمند با اپل و سامسونگ رقابت داشته باشد.

در گزارش مذکور ذکر شده، ال جی در نظر دارد هزینه های مربوط به سرمایه گذاری برای این پروژه را (که گفته می شود میلیون ها دلار ارزش دارد) با آن شرکت تقسیم کند. شایان ذکر است که براساس برخی شایعات، ال جی هم اکنون این پنل ها را در تاسیسات خود واقع در استان Kyeongbuk تولید می کند.

با در نظر داشتن خصوصیات و مشخصات ذکر شده برای این شرکت تجاری، مایکروسافت به عنوان بزرگ ترین شرکت نرم افزاری دنیا بهترین گزینه خواهد بود که با عرضه ویندوز 10 موبایل قصد دارد رقبای اصلی اش را به چالش بکشد.

جالب است بدانید که براساس این گزارش، شریک تجاری ال جی پیشتر نمونه های مربوط به نمایشگرهای منعطف سامسونگ را نیز دریافت کرده اما در نهایت با ال جی به توافق رسیده است. اگر خاطرتان باشد همین چند روز پیش گزارشی را منتشر کردیم که نشان می داد نخستین تلفن هوشمند سامسونگ با نمایشگر تاشو احتمالا در ماه ژانویه سال جدید از راه می رسد.

اگر تصورتان این است که نمایشگرهای منعطف عاقبت بخش اعظمی از توجه کاربران را به خود اختصاص می دهند باید بگوییم که شما تنها نیستید چراکه براساس نتایج تحقیقات انجام گرفته توسط شرکت HIS، در سال 2016 میلادی نمایشگرهای تاشو حدودا یک چهارم کل میزان پنل های منعطف را تشکیل خواهند داد.

پر واضح است که این شریک مرموز اپل (که از نمایشگرهای OLED ال جی برای ساعت هوشمند خود استفاده می کند) نخواهد بود، با این همه، در این گزارش آمده است که کمپانی طرف قرارداد با الجی هنوز هم در مورد زمان تولید انبوه این نمایشگرها به نتیجه نرسیده است.

با در نظر داشتن این نکته که ال جی راضی شده هزینه های مربوط به سرمایه گذاری را با شریک خود تقسیم نماید، می توان حدس زد که برای همکاری با شریک تازه اش بسیار مشتاق بوده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • tohid_heshmati
    tohid_heshmati | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

    """در سال ۲۰۱۶ میلادی نمایشگرهای تاشو حدودا یک چهارم کل میزان پنل های منعطف را تشکیل خواهند داد."""

    این یعنی چی؟ چه پنل های منعطفی داریم؟

  • bahram
    bahram | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

    خیلی جالب میشه.منتظرم
    ___________________
    نبود بندرعباس!

مطالب پیشنهادی