ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست بتا داشبورد جدید اکس باکس وان آغاز شد

داشبورد یا همان واسط کاربری اکس باکس تا کمتر از دو ماه دیگر تغییرات اساسی به خود می بیند و با ظاهری مشابه با ویندوز 10 در اختیار گیمرهای این کنسول قرار می گیرد. مایکروسافتی ...

امیر گلخانی
نوشته شده توسط امیر گلخانی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

داشبورد یا همان واسط کاربری اکس باکس تا کمتر از دو ماه دیگر تغییرات اساسی به خود می بیند و با ظاهری مشابه با ویندوز 10 در اختیار گیمرهای این کنسول قرار می گیرد. مایکروسافتی ها تصمیم گرفتند تا به مانند دیگر نسخه های داشبورد اکس باکس وان، این ورژن را هم پیش از عرضه به وسیله کاربران عیب یابی و تست کنند.

آن دسته از کاربرانی که پیش از این در برنامه های پیش نمایش و تست بتا داشبوردهای اکس باکس شرکت داشته اند طی این چند روز گزینش می شوند و با دریافت یک پیام در محیط اکس باکس لایو چگونگی دریافت پیش از موعد به روزرسانی جدید شرح داده خواهد شد.

در این به روزرسانی محیط داشبورد، شبکه اجتماعی داخلی اکس باکس لایو و حتی فروشگاه آنلاین آن از پایه طراحی شده اند و ظاهر و کارکرد آن شباهتی به محیط کنونی نخواهد داشت. در نسخه بتا به روزرسانی اجازه تست چند عنوان اکس باکس 360 نیز از طریق قابلیت بکوارد به کاربران داده خواهد شد.

مایک یابارا از اعضای ارشد تیم اکس باکس در حساب شخصی توئیتر خود یادآور شد که تنها عده محدودی از کاربران برای این پروسه انتخاب خواهند شد و ممکن است در مراحل بعدی تعداد بیشتری توسط تیم تحقیق و توسعه داشبورد اکس باکس وان برگزیده شوند.

اگر شما به پیش نمایش داشبورد جدید اکس باکس وان دسترسی دارید، تجربه های خود را با دیجیاتو در میان بگذارید و تصاویر آن را برای ما ارسال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Hesam
    Hesam | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

    خعلیم عالی
    فقط کسانی ک عضو preview هستن به عنوان یه دوست پیشنهاد میکنم ک اپ نکنن
    طبق گزارشات به شدت باگ و ایراد داره، مشکلات گرافیکی ایجاد میکنه برا فورزا،کلا سیستم عامل کند میشه،رو بازی الدر مشکل ایجاد میکنه،...
    ------
    دیروز elder online رو خریدم 80 تومن،20 گیگ اپدیت داره!!!!اصلا شکست عشقی خوردم :-(

    • HasanHoseinPoor
      HasanHoseinPoor | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

      اگه میتونی BM رو فعال کن خودش تو پس زمینه بیلدهای جدید و میگیره!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی