ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دار و دسته بولینگ بازها؛ معرفی بازی PBA Bowling Challenge

اگر به ورزش زیبا و پرهیجان بولینگ علاقه مندید، مطمئنا نام PBA  به گوشتان خورده؛ انجمن بولینگ بازان حرفه ای آمریکا که هر ساله رقابت های داغ و پربیننده ای تحت عنوان PBA Tour را در سراسر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

اگر به ورزش زیبا و پرهیجان بولینگ علاقه مندید، مطمئنا نام PBA  به گوشتان خورده؛ انجمن بولینگ بازان حرفه ای آمریکا که هر ساله رقابت های داغ و پربیننده ای تحت عنوان PBA Tour را در سراسر این کشور برگزار می کنند.

PBA Bowling Challenge به عنوان بازی رسمی انجمن بولینگ بازان، یکی از زیباترین شبیه سازهای این رشته ورزشی است که در آن می توانید به مصاف 21 نفر از سوپراستارهای بین المللی بولینگ بروید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

به جرأت می توان گفت که PBA Bowling Challenge، بهترین شبیه ساز بولینگی است که تاکنون روانه پلتفرم موبایل شده. تمامی زمین های مسابقه، ورزشکاران و مسابقه ها در آن لایسنس شده اند، بیش از 30 توپ از روی نمونه های واقعی در آن شبیه سازی شده و می توانید به صورت آفلاین و آنلاین به رقابت در تورنمنت های بازی بپردازید.

unnamed (1)

البته Bowling Challenge یک شبیه ساز مطلق نیست. یک سری توپ های غیر واقعی مثل توپ انفجاری و توپ تکثیرشونده هم در بازی وجود دارند که می توانید در مواقع بحرانی از آنها کمک بگیرید و کمی برای پیروزی در مسابقه تقلب کنید!

گاهی اوقات هم می توانید از سالن های کف صیقلی بولینگ خارج شوید و محض تنوع، رقابتی در کهکشان ها داشته باشید. Bowling Challenge به غیر از حالت تک نفره که در آن با هوش مصنوعی بازی می کنید، حالت مالتی پلیر آنلاین همزمان هم دارد.

unnamed (2)

هر چند اگر به اینترنت دسترسی نداشتید هم می توانید از حالت Career Mode بازی لذت ببرید. در این مود باید به عنوان یک بولینگ باز آماتور وارد کلوپ حرفه ای ها شوید و برای تبدیل شدن به بزرگترین بولینگ باز دنیا، 21 نفر از بزرگان این رشته ورزشی را شکست دهید.

برای پرتاب توپ های سنگین بولینگ آماده اید؟ PBA Bowling Challenge به رایگان در پلتفرم های iOS و اندروید در اختیار شماست.

PBA® Bowling Challenge

PBA® Bowling Challenge

سازنده: .Concrete Software, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 94.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • غلامرضا محمدی
    غلامرضا محمدی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

    با سلام: دوستان ویندوز فونی گلم که به بازی بولینگ علاقه دارند اپ زیررا از استور مایکروسافتAE Bowling3Dرا دانلود وبصورت حرفه ای بازی تکی یا با طرف مقابل مبارزه وامتیاز کسب کنید موفق باشید.

مطالب پیشنهادی