ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

درج تصاویر منتسب به تلفن هوشمند Meizu Pro 5 در سایت Weibo

تلفن هوشمند Meizu Pro 5 جدیدترین پرچمدار شرکت سازنده اش است که هنوز معرفی نگردیده. مدیران این کمپانی چینی از جمله بای یانگ ژیانگ رئیس هیئت مدیره و یکی از موسسان آن به نام لی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

تلفن هوشمند Meizu Pro 5 جدیدترین پرچمدار شرکت سازنده اش است که هنوز معرفی نگردیده. مدیران این کمپانی چینی از جمله بای یانگ ژیانگ رئیس هیئت مدیره و یکی از موسسان آن به نام لی نان پیشتر اطلاعاتی را در مورد این موبایل در اکانت های Weibo خود منتشر کرده بودند.

چندی قبل هم عکس های مربوط به بسته بندی این گجت فاش شد و امروز تعدادی عکس از این شبکه اجتماعی چینی به دست آمده که گفته می شود به موبایل Pro 5 تعلق داشته باشند.

البته بهتر است که اندکی با دیده تردید به این عکس ها نگریسته شود چراکه لوگوی Meizu روی دستگاه به تصویر کشیده شده در این عکس ها دیده نمی شود. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

تلفن هوشمند Meizu Pro 5 مجهز به یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 386ppi است و انتظار می رود که از یک چیپست 2.1 گیگاهرتزی اگزینوس 7420 با هشت هسته و همچنین پردازنده گرافیکی  Mali-T760 MP8 بهره بگیرد.

علاوه بر این گزارشات دیگری هم منتشر شده که حکایت از وجود نسخه دوم برای این دستگاه دارد و گفته می شود که یک چیپست MT6797 مدیاتک با 10 هسته را در خود جای داده باشد. 4 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی امکانات ذخیره سازی این موبایل را تشکیل می دهند و برای تصویر برداری و گرفتن سلفی نیز یک دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است.

همچنین این دستگاه از اندروید 5.1.1 بهره می برد که به رابط کاربری  Flyme 4.5 مزین گردیده. اما کمپانی Meizu خوب می داند که وقتی حرف از بنچمارک و عملکرد دستگاه هایش به میان می آید چطور توجه کاربران را به خود جلب کند.

در سال 2014 میلادی، تلفن هوشمند Meizu MX4 بالاترین امتیاز را در بنچمارک AnTuTu به دست آورد و مدل Pto 5 نیز آنطور که در خبرها آمده درخشش خوبی در بنچمارک GeekBench داشته است.

این گجت در تست تک هسته ای توانست امتیاز 1550 و در تست چند هسته ای نیز امتیاز 5593 را کسب کند که این نتایج دستگاه مورد بحث را در صدر دیگر پرچمداران امسال شامل گلکسی نوت 5 قرار می دهد.

Is-this-the-Meizu-Pro-5 (1)

Is-this-the-Meizu-Pro-5 (2)

Is-this-the-Meizu-Pro-5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Alireza K
    Alireza K | ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

    من متنفرم از اینکه هی بگن این اسکی رفته ، اون کپی کرده.
    .
    .
    ولی انصافا جلوش خود اپله و پشتش HTC!

  • shf
    shf | ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

    اسکیه اپل و htc رو با هم رفته!

  • Majid
    Majid | ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

    پس از وان پلاس که پشت سر هم ،به سایتا خارجی پول میداد تا اخبار زیادی راجع به این شرکت منتشر کنند ، حالا میزو هم دست به همین ترفند زده.
    مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید.

    • Mahdi Zakizadeh
      Mahdi Zakizadeh | ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

      یک منبع معتبر برای حرفی که میزنی بیار

  • هژیر
    هژیر | ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

    گوشی خوبیه

مطالب پیشنهادی