ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نکسوس 6P از هوآوی احتمالا با نمونه ای ۱۲۸ گیگابایتی هم به فروش می رسد

روز گذشته گوگل دعوتنامه های مرتبط با برگزاری مراسم معرفی نکسوس های جدید را ارسال نمود و مشخص گشت که کنفرانس خبری شرکت یاد شده در تاریخ هفتم مهر ماه، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

روز گذشته گوگل دعوتنامه های مرتبط با برگزاری مراسم معرفی نکسوس های جدید را ارسال نمود و مشخص گشت که کنفرانس خبری شرکت یاد شده در تاریخ هفتم مهر ماه، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

در میان دو تلفن هوشمندی که گوگل قصد پرده برداری از آنها را با کد نکسوس دارد، موبایلی که از سوی هوآوی توسعه یافته اسمارت فونی قوی تر و در واقع پرچمدار سری نکسوس خواهد بود. اکنون اما خبر جدیدی در خصوص این گجت منتشر گشته. به نظر می رسد که برای اولین بار، شاهد حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی در یک دستگاه با کد «نکسوس» باشیم.

بر اساس شایعه جدیدی که منتشر گشته، هوآوی، Nexus 6P را با فضای ذخیره سازی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت توسعه داده است. در این میان البته مشخص نیست که آیا مقدار رم برای مدل های مختلف نیز دارای تفاوت هست یا خیر. از سوی دیگر، قیمت آنها نیز هنوز فاش نگشته و معلوم نیست گوگل چه بهایی را برای نمونه ۱۲۸ گیگابایتی طلب کند. سال گذشته، چنین بود که شاهد اختلاف قیمت ۵۰ دلاری در میان نمونه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی نکسوس ۶ بودیم. البته این اختلاف برای تبلت «نکسوس ۹» به ۸۰ دلار می رسید.

گوگل هیچگاه میانه خوبی با کارت های حافظه جانبی نداشته و امنیت آنها را نیز بسیار پایین دانسته. در نتیجه، در نکسوس های اخیر شاهد عدم استفاده از درگاه کارت حافظه بوده ایم و اکنون حضور یک چیپ حافظه پایدار ۱۲۸ گیگابایتی می تواند خبر بسیار خوبی برای طرفداران سری دوست داشتنی نکسوس باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Shayan_Q9
    Shayan_Q9 | ۲ مهر ۱۳۹۴

    یعنی کسی غیر از هواوی نبود اینو بدهند طراحی کنه؟؟؟ :(

  • علی
    علی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

    کاش به جای هواوی میداد به سونی که تا حالا نکسوس نداشته!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی