ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی تلفن هوشمند تاشوی خود به نام Wine Smart Jazz را معرفی کرد

در سال های  اخیر و با افزایش محبوبیت تلفن های هوشمند عظیم الجثه مجهز به نمایشگر تاچ، موبایل های تاشوی قدیمی رفته رفته طرفداران خود را از دست دادند و دیگر کمتر کسی را می توان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

در سال های  اخیر و با افزایش محبوبیت تلفن های هوشمند عظیم الجثه مجهز به نمایشگر تاچ، موبایل های تاشوی قدیمی رفته رفته طرفداران خود را از دست دادند و دیگر کمتر کسی را می توان دید که این دستگاه ها را داشته باشد.

با این همه، برخی از شرکت ها نظیر ال جی و سامسونگ باور دارند که این موبایل ها هنوز آنقدر جاذبه دارند که بتوانند جمعی از کاربران را برای خرید وسوسه نمایند هرچند که انتظار نمی رود این قبیل تلفن های همراه به محبوبیت گذشته خود باز گردند.

در حالی که سامسونگ هرآنچه در توان داشت را برای محبوب نمودن دوباره این دستگاه ها به کار گرفت و محصولی مانند گلکسی فولدر را معرفی کرد، رقیب هم وطن آن نیز بیکار نبود و سعی کرد اختلاف خود با این شرکت را در کمترین سطح ممکن نگه دارد.

براساس گزارش تازه ای که امروز از کره جنوبی به دست آمده، این شرکت یک تلفن هوشمند تاشوی جدید به نام LG Wine Smart Jazz را در خانه اش معرفی کرده است که در اصل نسخه دیگری از LG Wine Smart محسوب می شود و در ماه جولای رونمایی و از طریق LG U+ عرضه گردید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

دستگاه جدید آنطور که در گزارشات آمده قرار است از طریق دو اپراتور داخلی این کشور به نام های SKT و KT در اختیار کاربران قرار گیرد. اما آنچه این شرکت کره ای را بر آن داشته تا دستگاه مورد بحث را به صورت گسترده تری در اختیار کاربران قرار دهد، قطعا به فروش خوب آن ارتباط پیدا می کند.

این کمپانی امید دارد که LG Wine Smart Jazz همان محبوبیت نسخه قبلی اش در U+ را تجربه کند. اما در مورد خصوصیات دستگاه نیز باید بگوییم که در قالب رنگ های بژ و قهوه ای با قیمت 205 دلار عرضه می گردد.

گفته می شود که این موبایل بیشتر با هدف جلب کاربران مسن ساخته شده که دستگاه های تاشوی آشنا را به موبایل های پیشرفته امروزی ترجیح میدهند. از جمله امکانات این محصول نیز می توان به کیپد T9 و نمایشگر تاچ 3.2 اینچی با رزلوشن 320 در 480 پیکسل اشاره نمود.

توان پردازشی این تلفن هوشمند نیز از طریق یک چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون 210 با سرعت کلاک 1.1 گیگاهرتز تامین می گردد که برای پردازش گرافیکی اش هم به Adreno 304 وابسته است.

یک گیگابایت رم و چهار گیگابایت حافظه داخلی امکانات این دستگاه در بخش ذخیره سازی را تشکیل می دهند که به لطف درگاه کارت حافظه در نظر گرفته شده برای آن می توان این میزان را ارتقاء داد.

نسخه 5.1.1 اندروید از قبل روی این موبایل بارگذاری شده و استانداردهای پشتیبانی شده توسط آن نیز به LTE، WiFi 802.11 b/g/n، بلوتوث 4.0 و GPS خلاصه می شوند. در مورد امکانات تصویربرداری این موبایل هم باید بگوییم که یک دوربین اصلی 3 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 0.3 مگاپیکسلی روی بدنه آن خودنمایی می کنند.

دستگاه روی هم رفته ابعادی معادل با 117.7 در 58.7 در 16.6 میلیمتر دارد و وزنش نیز برابر با 143 گرم عنوان شده است. این تلفن هوشمند همچنین دارای یک باتری قابل تعویض با ظرفیت 1700 میلی آمپر ساعت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

    به عنوان گوشی دوم دوستش دارم
    اما هنوز گوشی تاشو به زیبایی گوشی تاشوی موتورولا چندین سال قبل ندیدم ، معرکه بود لامصب

  • غلامرضا
    غلامرضا | ۳۰ شهریور ۱۳۹۴

    باسلام بنظر بنده صحبت کردن با موبایل تاشو یک حس وحال دیگه ای داردچناچه توفیلمها توجه کرده باشید مردم شرق اسیا علاقه وافری به این نوع گوشیها دارند بخصوص ژاپنی ها.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی