ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دراپ باکس قابلیت جدیدی برای آسان سازی کار تیمی را به سرویس خود افزود

Dropbox تا کنون قابلیت های ویژه و مناسبی را به رایگان [با فضای ذخیره سازی محدود] در اختیار کاربران قرار داده و ولی اکنون به نظر می رسد که مدیران این شرکت تصمیم گرفته اند ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

Dropbox تا کنون قابلیت های ویژه و مناسبی را به رایگان [با فضای ذخیره سازی محدود] در اختیار کاربران قرار داده و ولی اکنون به نظر می رسد که مدیران این شرکت تصمیم گرفته اند توجه ویژه خود را به استارتاپ ها و افرادی که به شکل تیمی روی پروژه ها کار می کنند نیز معطوف سازند.

روز گذشته این شرکت از قابلیتی تازه پرده برداشت با نام «Dropbox Teams» که برای کارمندان و افرادی که به شکل تیمی کار می کنند، دارای اهمیت بالایی خواهد بود. این ویژگی در دو شکل Basic و Pro از هفته آینده در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نحوه کارکرد قابلیت «Dropbox Teams» بسیار ساده و البته کاربردی است. برای مثال، کاربران می توانند برخی فولدرهای خود را به عنوان فولدری برای فعالیت تیمی مشخص کرده و سپس افراد تیم خود را به آن دعوت کنند. در چنین حالتی، همه کاربران دعوت شده، به فایل های موجود در این فولدر دسترسی دارند و نکته مهم اینکه اگر در میانه راه شخص دیگری به این قسمت دسترسی پیدا کند، می تواند همه فایل هایی که از ابتدای آغاز به کار فولدر ایجاد شده اند را مشاهده کند.

team-feature-w600

ضمنا کاربران می توانند به راحتی از اکانت های شخصی خود به اکانت کاری، بدون خارج شدن و وارد شدن به دیگری نقل مکان کرده و از هر دو به شکلی راحت تر استفاده کنند.

اکنون این شرکت اذعان دارد که «Dropbox for Business» توسط بیش از ۱۰۰ هزار کمپانی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. این سرویس، شباهت بسیاری به ویژگی تازه به نام «Dropbox Teams» دارد اما نکته اینکه قابلیت جدید، می تواند از طریق همه کاربران به راحتی و با پرداخت هزینه ای برابر با ۱۰ دلار به شکل ماهانه، در دسترس قرار گیرد.

«Dropbox Teams» برای شرکت و استارتاپ های کوچک تری مناسب است که تمایلی به استفاده از «Dropbox for Business» ندارند. لازم به ذکر است که این شرکت اکنون خبر می دهد که بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که از سرویس هایش به شکل رایگان و یا حرفه ای استفاده می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • یکی بود که رفت
    یکی بود که رفت | ۵ مهر ۱۳۹۴

    توتگرامم میتونی راحت گروه درست کنی و فایل های با حجم 1 گیگ بذاری توش و همه اعضای گروهم میتونن ببیننش. هم نسخه اندروید داره هم نسخه کامپیوتری. تازه پیاما بایگانی میشه و اگه یه نفر بعدا به گروه اضافه بشه میتونه اون پیامارو ببینه. دیگه نیازی به این سرویسایی که فقط واسه پول درآوردن دارن میذارن نیست.

  • مجيد
    مجيد | ۱ مهر ۱۳۹۴

    سلام
    يه سرويس شبيه دراپ باكس كه داخلي باشه، وجود نداره؟

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

    چرا من با دراپ باکس حال نمیکنم خداییش
    با وان درایو خیلی راحتم حتی الان که گوشی اندرویدی دارم هم اکانت مجازیم مال وان درایو هستش

  • امیر
    امیر | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

    سلام لینک گروه دیجیاتو رو تو تلگرام می خوام ممنون

مطالب پیشنهادی