ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در سه ماهه دوم ۲۰۱۵ سامسونگ ۲۱ درصد از بازار جهانی تلفن های هوشمند را در اختیار داشته

احتمالاً بدانید که سامسونگ هم اکنون بزرگترین و فعال ترین تولید کننده ی تلفن هوشمند در جهان محسوب می شود. این غول تکنولوژیک همواره رقابت بسیار نزدیکی را با اپل تجربه می نماید و حالا ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

احتمالاً بدانید که سامسونگ هم اکنون بزرگترین و فعال ترین تولید کننده ی تلفن هوشمند در جهان محسوب می شود. این غول تکنولوژیک همواره رقابت بسیار نزدیکی را با اپل تجربه می نماید و حالا یکبار دیگر و طبق آخرین بررسی های صورت گرفته گفته می شود کمپانی کره ای نسبت به همتای آمریکایی خودش در جایگاه بالاتری ایستاده است.

سامسونگ در طول سال موبایل های بسیار متنوعی در بازارهای سراسر جهان و به کاربران نقاط مختلف دنیا عرضه می نماید و بر اساس اطلاعات منتشر شده از جانب موسسه آماری "کانتر پوینت تکنولوژی"، طی سه ماهه دوم ۲۰۱۵ از هر ۵ موبایلی که در جهان به فروش رسیده یکی متعلق به برند مورد بحث بوده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

البته مسئله ای که در بالا به آن پرداختیم تنها نکته حائز اهمیت در میان بررسی های صورت پذیرفته از جانب کانتر پوینت تکنولوژی نیست؛ این موسسه می افزاید طی سه ماهه پیش تر اشاره شده کمپانی کره ای ۲۱٪ از بازار جهانی اسمارت فون ها را در اختیار خود گرفته.

چنین وضعیتی در حالی رقم می خورد که اپل با تصاحب ۳۴ درصد از بازار آمریکا بر رقیب خود برتری یافته ولی سهم ۱۴ درصدی سامسونگ در آسیا و ۳۲ درصدی اش در اروپا رتبه ی جهانی آن را مرغوب تر می کنند.

بد نیست در این بین یادی از شرکت چینی هوآوی نیز بکنیم که آمار و ارقام از اوضاع بسیار مطلوبش خبر می دهند. در سرزمین اژدهای سرخ برند مذکور و شیائومی تقریباً شانه به شانه حرکت می کنند ولی هوآوی توانسته جایگاه سومین سازنده موبایل در جهان را به خودش اختصاص دهد.

کانتر پوینت یادآور می شود که ایام به کام ایسوس نیز هست و احتمالاً تایوانی ها سالی بسیار خوشایند را در پیش رو خواهند داشت. البته نباید فراموش کنیم به صورت معمول جایگاه اول و دوم به اپل و سامسونگ تعلق یافته، ولی سایر رده های جدول بر حسب تحولات بازار میان نام های مختلف دست به دست می شوند و لذا بعید نیست در آینده دیگر کمپانی هایی که فعلا روزگار خوبی ندارند دوباره کسب و کارشان رونق بگیرد.

Counterpoint-smartphone-share-infographic_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • امین
    امین | ۱ مهر ۱۳۹۴

    با اینکه از سامسونگ خوشم میاد صد در صد گوشیه بعدیم سامسونگ نمیگیرم هر دفعه ازش گرفتم مشکلی داشت آخریشم این بود دیشب نگاه لنز گوشیم کردم دیدم لنزش درومده بدون اینکه ضربه ای ببینه 3 ماه نیس گرفتمش گفتم اس6 با بقیه فرق میکنه ولی اینطور نیس

  • آروین
    آروین | ۱ مهر ۱۳۹۴

    آفرین به سامسونگ و اپل !واقعا فروش خوبی داشتن.دوستان سونی تازه z5 و... رو معرفی کرده و اچ تی سی هم هنوز اون گوشی هوشمند که دربارش هزار تا شایعه شنیدیم معرفی نکرده!قطعا در لیست بعدی سونی و اچ تی سی هم نقش خواهند داشت.

    • فراهانی
      فراهانی | ۱ مهر ۱۳۹۴

      اگر نوآوری وجود نداشته باشه هیچ اتفاقی برای این برند هایی که دیگه توی لیست نیستن نمی افته

  • اورکلاک
    اورکلاک | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

    الان metal مثل سگ اپل میاد باز هاپ هاپ میکنه برا صاحبش و بدگویی از سامسونگ. خخخخ

  • حامد
    حامد | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

    سامسونگ و اپل اوکی ولی بقیشون !! ینی این مردم احمق ZTE , Huawei , LG , TCL & ... رو به سونی و اچ تی سی ترجیح میدن ؟ جل الخالق !! خدایا توبه

    چه به سره مردم اومده مخصوصا سونی که اسمارتفون های عالی رو روانه بازار کرده جدیدا باید در ماه های آینده سهم زیادی بگیره و بیشتر از الان باشه واقعا حقشون نیست

    • سعید
      سعید | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

      یعنی میخوای بگی تو از بقیه ادم ها عاقل تری دانشمند فیلسوف...دلیل پر واضح هست چرا sony htc و بقیه در این لیست نیستند عدم توانایی در رقابت ضعف مدیریت تلاش کم و....از نظر شما سونی خوبه شکی هم نیست اما به قیمت بالاش توجه کردید!تازه اونقدر ها هم خوب نیست دیلیل موفقیت لپل میدونی چیه خوشگلی یا ران بودنش دلیل برتری نیست دلیل برتیش app ها و امکانات جانبی مثل فناوری 3d forece وچیزا دیگشت تقربا سامسونگ هم همین راه رو میره و کمپانی های چینی هم همین راه رو میرن اما sony چی فقط یاد گرفت یک گوشی گنده بزنه و با کلی کیفیت ایا این کافی به نظر من sony باید خودش متمایز منه با ابزارهای جدید سخت افزاری ونرم افزاری وگرنه نابودی پیش رو اون هست

    • امین
      امین | ۱ مهر ۱۳۹۴

      دوست عزیز هر کس علاقه شخصیی داره بعضیا ترجیح میدن پول کم به گوشی بدن و چیز خوبی بگیرن و فکر میکنن با یک تیر دونشون زدن از همه مهمتر بستگی به کارایی که برای افراد داره این گوشیارو انتخاب کردن ههه نمی دونم خوب نوشتم یا نه(^ _^)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی