ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شوهی یوشیدا، واقعیت مجازی را به عنوان «سلاحی قدرتمند برای بازیسازان» می بیند

مدیر استودیوی جهانی سرگرمی های کامپیوتری سونی، شوهی یوشیدا، معتقد است که PlayStation VR به بازیسازان کمک خواهد کرد تا با ساده ترین ایده ها، تجاربی بسیار سرگرم کننده خلق کنند. PlayStation VR قرار است ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

مدیر استودیوی جهانی سرگرمی های کامپیوتری سونی، شوهی یوشیدا، معتقد است که PlayStation VR به بازیسازان کمک خواهد کرد تا با ساده ترین ایده ها، تجاربی بسیار سرگرم کننده خلق کنند.

PlayStation VR قرار است در سال 2016 میلادی منتشر شود و در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو، چند نمایش کوچک از توانایی های این دستگاه دیدیم. یوشیدا می گوید که هر بازیسازی، به دنبال آن است تا محصولی خارق العاده بسازد و با واقعیت مجازی، این به قدری آسان است که نامنصفانه به نظر می رسد!

هر بازیسازی، می خواهد چیزی جدید، خلاقانه و خارق العاده بسازد تا شگفتی مردم را برانگیزد. استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی بسیار آسان است، تا حدی غیرمنصفانه به نظر می رسد. این تکنولوژی مثل سلاح نهایی است. فکر می کنم بتواند به سلاحی قدرتمند برای بازیسازان تبدیل شود تا تجاربی جدید و هیجان انگیز برای مخاطبان فراهم آورند.

یوشیدا هم چنین با اشاره به موفقیت بازی Headmaster، خاطر نشان کرده که بازیسازان مستقل نباید نگران جایگاهشان در صنعت و محدودیت منابع شان باشند. Headmaster بازی موفقی است که توسط استودیویی کوچک تولید شده.

به این خاطر که واقعیت مجازی، سرگرمی کاملا جدیدی به شمار می رود، می توانید با در اختیار داشتن ایده ی درست، حتی با منابع خیلی خیلی کم هم، تجاربی شگفت انگیز پدید آورید. یکی از مثال های بارز، Headmaster نامیده می شود. گروه مستقل کوچکی آن را ساخته اند، اما با این حال همه از آن لذت می برند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حامد
    حامد | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

    مصاحبه ایی که قبلا با شوهی یوشیدا منتشر کردید خیلی خوب و کامل نشون داد که به قابلیت های تیمش توی سونی ایمان داره و نقشه راه خیلی خوبی برای سال های آینده داره و میدونه دارن چیکار میکنن و اطمینان داره به خودش و تیمش

  • parsa_soroori
    parsa_soroori | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

    واقعا من عاشق این قابلیت شدم. امیدوارم بتونم لحظاتی توی دنیای خیالی برم و هر کاری که توی واقعیت نمی تونم انجام بدم رو اونجا انجام بدم.

مطالب پیشنهادی