ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Mi 4C از شیائومی رسماً معرفی شد؛ محصولی قدرتمند با قیمتی مقرون به صرفه

مدت نسبتاً طولانی است که شاهد لو رفتن اطلاعات در مورد تلفن هوشمند Mi 4C از شیائومی هستیم و عاقبت این دیوایس امروز در کشور هند رونمایی گشته. اسمارت فون مورد بحث نسخه ای مشابه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۵۲

مدت نسبتاً طولانی است که شاهد لو رفتن اطلاعات در مورد تلفن هوشمند Mi 4C از شیائومی هستیم و عاقبت این دیوایس امروز در کشور هند رونمایی گشته. اسمارت فون مورد بحث نسخه ای مشابه از Mi 4i که کمی قبل تر معرفی شده بود به حساب می آید و از نظر شکل و شمایل ظاهری نیز دچار تغییر خاصی نشده، ولی مشخصه های سخت افزاری اش بسیار قوی تر از نمونه پیشین هستند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Mi 4C به نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p تجهیز شده و با دو/سه گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶/۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی به دست کاربران خواهد رسید. چیپست شش هسته ای و ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۰۸ به همراه باتری ۳۰۸۰ میلی آمپر ساعتی به این محصول قدرت می بخشند و بد نیست حالا که صحبت از باتری به میان آمد یاد آور شویم فناوری شارژ سریع ۲.۰ نیز در دستاورد تازه ی چینی ها حضور دارد.

در پائین دستگاهیک پورت USB-C جای گرفته و البته کمپانی سازنده برای آنهایی که ممکن است به هر دلیلی نیازمند استفاده از درگاه میکرو USB باشند یک تبدیل را هم ارائه کرده. مشخص نیست این تبدیل به صورت پیش فرض همراه محصول عرضه خواهد شد یا خیر، ولی تهیه آن به شکل جداگانه هزینه ای بسیار ناچیز و ۰.۷۸ دلاری را در پی دارد.

اسمارت فون یاد شده دوربین اصلی اش ۱۳ مگاپیکسلی است (این دوربین از یکی از دو سنسور  IMX258 سونی و یا S5K3M2 ISOCELL سامسونگ بهره می گیرد و دارای فوکوس فازی خواهد بود) و با یک فلش LED دوگانه و دو رنگ بنا دارد تصاویری مطلوب را به ثبت رساند. در بخش جلویی نیز شاهد حضور دوربینی ۵ مگاپیکسلی با لنز زاویه باز هستیم و پشتیبانی از ارتباط مبتنی بر فناوری 4G LTE‌ و دو درگاه سیم کارت هم از دیگر ویژگی های محصول به حساب می آیند.

شیائومی روی تازه ترین دستاورد خودش اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی و رابط کاربری MIUI 7 را پیاده سازی کرده و برخی از ویژگی های نرم افزاری همانند فعال شدن دستگاه با دوبار تپ کردن پشت هم روی نمایشگر و یا "Edge Tap" نیز در دسترس هستند. با قابلیت Edge Tap کاربر قادر خواهد بود با یک دفعه لمس کوتاه لبه های صفحه نمایش دستوری خاص و سفارشی را اجرایی کند، مثلاً اقدام به گرفتن عکس یا موارد دیگری از این دست نماید.

سنسور اینفرارد نیز روی بدنه Mi 4C حاضر است و امکان کنترل از راه دور تلویزیون، دستگاه های تهویه مطبوع و... را فراهم می آورد. موبایل مذکور در رنگ های مشکی، آبی، زرد، صورتی و سفید به دست متقاضیان خواهد رسید و افراد برای نسخه ی دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی ۲۰۴ دلار و برای دیگر مدل که ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی دارد ۲۳۵ دلار پرداخت خواهند کرد.

Xiaomi-Mi-4C_1

Xiaomi-Mi-4C_2

Xiaomi-Mi-4C_3 (1)

Xiaomi-Mi-4C_4

Xiaomi-Mi-4C_5

Xiaomi-Mi-4C_6

Xiaomi-Mi-4C_7

Xiaomi-Mi-4C_8

Xiaomi-Mi-4C_9

Xiaomi-Mi-4C_10

Xiaomi-Mi-4C_11

Xiaomi-Mi-4C_12

Xiaomi-Mi-4C_13

Xiaomi-Mi-4C_14

Xiaomi-Mi-4C_16

Xiaomi-Mi-4C_17

Xiaomi-Mi-4C_18

Xiaomi-Mi-4C_19

Xiaomi-Mi-4C_20

Xiaomi-Mi-4C_21

Xiaomi-Mi-4C-leak_10

Xiaomi-Mi-4C-leak_13

Xiaomi-Mi-4C-leak_16

Xiaomi-Mi-4C-leak_17

Xiaomi-Mi-4C-leak_18

Xiaomi-Mi-4C-leak_19

Xiaomi-Mi-4C-leak_20

Xiaomi-Mi-4C-leak_21

Xiaomi-Mi-4C-leak_22

Xiaomi-Mi-4C-leak_121

Xiaomi-Mi-4C-leak_141

Xiaomi-Mi-4C-leak_151

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • Max
    Max | ۸ مهر ۱۳۹۴

    سلام
    میتونید موبایل شیائومی رو اینجا سفارش بدید. خودم و دوستم از اینجا Redmi Note2 خرید کردیم. زنگ زدیم و بعد سفارش دادیم و رفتیم گرفتیم. قیمتشم از بقیه جاها بهتر بود. قاب ژله ای و محافض صفحه هم اشانتیون داد. هر جای دیگه بود باید 30-40 تومن بابت اینا باید میدادیم.
    iranxiaomi.avablog.ir

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

    قیمتش فوق العادس. واقعا نسبت به سخت افزارش، ارزش خرید بسیار بالایی داره.

  • shayan
    shayan | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

    قیمتش چنده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی