ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

راهنمای استراتژی های موثر در Fallout Shelter؛ هر آنچه باید در مورد Mr.Handy بدانید

خبر ساخت یک بازی موبایل براساس دنیای غنی و پرطرفدار Fallout، در E3 2015 سر و صدای عجیبی به پا کرد. تا پیش از آن همه درگیر اخبار Fallout 4 بودند و کسی به یک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

خبر ساخت یک بازی موبایل براساس دنیای غنی و پرطرفدار Fallout، در E3 2015 سر و صدای عجیبی به پا کرد. تا پیش از آن همه درگیر اخبار Fallout 4 بودند و کسی به یک بازی موبایل اهمیتی نمی داد اما نمایش تیم Bethesda Games به قدری جذاب بود که مردم عاشق آن شده بودند.

هیچ کس انتظار یک بازی موبایلی براساس دنیای خشک و بی آب علف Fallout را نداشت اما فردای همان روز میلیون ها نفر در حال انجام بازی بودند. Fallout Shelter اواخر خرداد ماه و بلافاصله پس از کنفرانس شرکت بتسدا برای سیستم عامل iOS منتشر شد اما اندرویدی ها باید تقریبا دو ماهی منتظر می ماندند.

در دو هفته ابتدایی، شلتر روی بیش از ۷۰ میلیون آیفون، آیپد و آیپاد نصب شد و به پرطرفدارترین بازی تاریخ آیتونز بدل گردد. در همین مدت زمان اندک، بتسدا توانست ۵٫۱ میلیون دلار از طریق بازی درآمد کسب کند که برای یک بازی کم زحمت موبایلی رقمی فوق العاده است.

Fallout Shelter یک بازی آفلاین و تک نفره است که در آن نقش مدیر پناهگاهی زیر زمینی را دارید. زندگی روی سطح زمین دشوار شده و مردم برای گریز از حیوانات درنده و تشعشعات خطرناک هسته ای، به منزلگاه های زیر زمینی پناه آورده اند.

برای توسعه، پیشرفت، موفقیت و جلوگیری از خطراتی که لحظه لحظه تهدیدتان می کنند، هر یک از پناهجویان باید وظیفه ای را به عهده داشته باشند و برای دفاع از خود، دیگران و به طور کل پناهگاه شان آماده باشند. Fallout Shelter یک بازی معتاد کننده، دوست داشتنی و پیچیده اما متفاوت است.

به همین سبب، پیش از اینکه بخواهید ادامه مطلب را مطالعه کنید، بهتر است نسبت به دانلود این بازی برای سیستم عامل اندروید یا iOS هر چه سریع تر اقدام کنید. در سری مطالب «راهنمای استراتژی های موثر در Fallout Shelter» قصد داریم شما را از یک پناهجوی مبتدی به مدیری لایق تبدیل کنیم.

در ادامه با این سری مقالات همراه با دیجیاتو باشید.

با Mr. Handy آشنایید؟ در این مقاله هر چه باید در مورد این ربات دوست داشتنی بدانید را برایتان گردآوری کرده ایم؛ از چگونه آزاد کردنش گرفته تا روش تعمیر و دستیابی به قابلیت های شگفت انگیز او.

Mr. Handy کیست؟ چگونه بدستش بیاوریم؟

fallout-shelter-tips-and-tricks-mr-handy-what-does-he-do-how-use-get-repair-fix-robot_0

کسانی که تجربه فالوت شلتر در iOS را داشته اند، مطمئنا می دانند که Mr. Handy یکی از معدود آیتم های پولی بازی است که واقعا ارزش پرداخت هزینه را دارد. البته خرید یک Mr. Handy چندان هم ضروری نیست، اما اگر یکی از آنها را در پناهگاهتان داشته باشید ضرر نمی کنید.

برای دستیابی به این روبات دو راه دارید: یا منتظر Lunchbox ای بمانید که یکی از آنها را در خودش دارد (که ممکن است هیچ گاه در طول بازی چنین اتفاقی نیفتد) و یا از طریق فروشگاه بازی به خریداری آن اقدام کنید. خوشبختانه قیمت Mr. Handy چندان هم گزاف نیست. برای خرید یکی از آنها مبلغ 99 سنت و برای یک بسته 5 تایی از این روبات می بایست هزینه ای معادل 3.99 دلار بپردازید.

Mr. Handy از پس چه کارهایی بر می آید؟

مطمئنا وقتی برای داشتن Mr. Handy دست به جیب شده باشید، انتظارتان هم از او بالاست. خوشبختانه Mr. Handy از پس کارهای ارزشمندی بر می آید و ارزش تک تک دلارهایی که برایش خرج کرده اید را دارد. در ادامه به چند مورد از قابلیت های این روبات دوست داشتنی اشاره می کنیم:

  • منابع را برایتان جمع آوری می کند

وقتی که یک یا چند Mr. Handy خریدید، می توانید آنها را در طبقه های مختلف به کار بگیرید (برای هر طبقه فقط یک روبات). او در میان اتاقک های هر طبقه شروع به گشت زنی می کند و اگر منبعی برای برداشت آماده باشد، آن را بر خواهد داشت. بنابراین دیگر نیازی به برداشت دستی منابع ندارید و می توانید این کار را به Mr. Handy بسپارید. چنین قابلیتی در پناهگاه های بزرگ می تواند بسیار کاربردی باشد.

البته توجه داشته باشید که Mr. Handy در پناهگاه این کارها را انجام نمی دهد:

Level Up کردن پناهجو ها

ارتقای S.P.E.C.I.A.L پناهجوها

استفاده از رادیو برای فراخوانی پناهجوهای دنیای خارج

کلیه موارد بالا را باید به طور دستی انجام دهید. اما Mr. Handy از پس کارهای بیشتری بر می آید که در ادامه برایتان خواهیم گفت.

  • هنگام  وقوع حوادث یا حملات به یاری شما می آید

Mr.Handy علاوه بر جمع آوری منابع، به ابزارهایی مجهز است که هنگام حمله مهاجمین و Deathclaw ها یا بروز اتفاقاتی همچون آتش سوزی بسیار کاربردی ظاهر می شوند. اسلحه مشعل مانند او برای مبارزه با Deathclaw ها بی نظیر است، ضمنا یک آتش خاموش کن هم به همراه دارد که در آتش سوزی و حملات سوسک ها و موش های کور به کمکتان خواهد آمد.

Mr. Handy به جای جستجوی اتاقک ها، مستقیما به دل حادثه می رود و مهاجمین را تا نابودی کامل در تمامی طبقات دنبال خواهد کرد. هنگام وقوع حادثه در یک طبقه خاص، می توانید Mr. Handy را به آن طبقه منتقل کنید و او هم از دنبال کردن دشمنان دست بر نخواهد داشت. Mr. Handy ربات خشن و انعطاف ناپذیری است، اما این تنها خصوصیتی او نیست و مهارت های بیشتری در چنته دارد.

  •  می تواند در برهوت به جستجو بپردازد

Mr. Handy را هم می توان مثل بقیه پناهجوها به برهوت فرستاد، البته با این تفاوت که نمی تواند برایتان اسلحه و لباس های جدید بیاورد. اما عملکرد او در جمع آوری پول بد نیست، بنابراین اگر به پول احتیاج دارید فرستادن Mr. Handy به برهوت می تواند ایده خوبی باشد. مزیت فرستادن Mr. Handy به بیابان این است که او بر خلاف پناهجوها با مهاجمان دنیای بیرون درگیر نمی شود، بنابراین برای سلامتی او نگرانی نخواهید داشت.

  • او یک بذله گوی حرفه ای است

یکی از جذابیت های بازی فالوت شلتر، دیالوگ های طنز و کنایه آمیزی است که بین پناهجوها رد و بدل می شود. Mr. Handy هم گاهی اوقات با جملاتش (خصوصا وقتی او را به برهوت فرستاده اید) می تواند شما را به خنده وادارد و حسابی سرگرمتان کند. بنابراین برای این که از بازی لذت بیشتری ببرید، بد نیست که یک Mr. Handy در پناهگاهتان داشته باشید.

چگونه Mr. Handy را تعمیر یا احیا کنیم؟

Mr. Handy اگر چه نسبت به پناهجوها جان سخت تر است، اما او هم می تواند بمیرد و ضمنا در صورت صدمه دیدن، هیچ راهی برای تعمیرش وجود ندارد. تنها زمانی می توانید Mr. Handy را بازگردانی کنید که کاملا از بین رفته باشد و برای این کار می بایست 2000 Cap ناقابل خرج کنید. بنابراین بهتر است هنگامی که جانش در حال اتمام است، او را به برهوت بفرستید تا از آخرین توانش برای جمع آوری Cap بهره ببرید.

Fallout Shelter

Fallout Shelter

سازنده: Bethesda قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 141 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • مرتضی
    مرتضی | ۹ مهر ۱۳۹۴

    چجوری دیتاش رو دان کنم ؟ لطفا سریعا کمک کنین

    • reza_zarchi
      reza_zarchi | ۲۷ تیر ۱۳۹۵

      من که خیلی راحت از گوگل پلی دانلودش کردم و دیتاش رو خودش توی گوگل پلی دانلود کرد. فقط به یک قیلترشکن احتیاج پیدا میکنید اما موقع دانلود میتونید خاموشش کنید.

  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۷ مهر ۱۳۹۴

    خیلی جالبه که یه عده نمی تونن یه خبر یا مقاله رو ببین و اگر خوششون نیومد خیلی ساده از کنارش بگذرن...آقا مگه مجبورتون کردن که همه مقالات سایت رو بخونید؟ شاید یه چیز از نظر شما بی خود ولی از نظر یه نفر دیگه خیلی خیلی کاربردی باشه، یاد بگیریم از هرچیزی خوشمون نیومد ساده از کنارش بگذریم و نیازی به انتقاد تو همه زمینه ها نیست...

  • پژمان پی
    پژمان پی | ۳ مهر ۱۳۹۴

    سلام مرسی از اطلاعات.و ممنون از مقاله ها و اخبارِ به این خوبی تازگیو جذاب.کمک.من نمیتونم به مارکتِ بازی متصل بشم میگه چک دِ نت کانِکشن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی