ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات تلفن هوشمند اقتصادی گلکسی O5 سامسونگ در بنچمارک GFXBench لو رفت

ماه گذشته خبرهایی در مورد تلفن هوشمند SM-G600 منتشر گردید که تصور می شود همان گلکسی O7 سامسونگ باشد. گفته می شود که این موبایل دستگاهی با محوریت واقعیت مجازی باشد که از همکاری این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

ماه گذشته خبرهایی در مورد تلفن هوشمند SM-G600 منتشر گردید که تصور می شود همان گلکسی O7 سامسونگ باشد. گفته می شود که این موبایل دستگاهی با محوریت واقعیت مجازی باشد که از همکاری این کمپانی کره ای با آکیلس حاصل شده است.

اما کمپانی آکیلس قرار است که فردا (یعنی در تاریخ یکم مهرماه) مراسمی تحت عنوان Connect2 برگزار کند و انتظار می رود که در جریان آن رویداد چشممان به جمال سری جدید تلفن های هوشمند سامسونگ با نام O روشن گردد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما در کنار گلکسی O7 حرف و حدیث هایی هم در رابطه با تلفن هوشمند دیگری با شماره مدل SM-G550 شنیده می شود که گلکسی O5 نام دارد؛ موبایلی که برحسب تصادف بنچمارک GFXBench را پشت سر گذاشته و در نتیجه لیستی کوتاه از مشخصات آن به بیرون درز کرده است.

طبق اطلاعات به دست آمده از نتایج این تست، دستگاه دارای یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 720 در 1280 پیکسل است و از چیپست 1.3 گیگاهرتزی اگزینوس 3475 با چهار هسته و پردازنده گرافیکی Mali-T720 بهره می برد.

امکانات ذخیره سازی این موبایل هم به یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی خلاصه می شوند که از این میزان تنها 4.5 گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار داده می شود.

دوربین های اصلی و جلویی این تلفن هوشمند نیز ظاهرا به ترتیب از نوع هشت و 5 مگاپیکسلی هستند و اندروید 5.1.1 نیز از قبل روی آن بارگذاری شده است.

اگر خاطرتان باشد تلفن هوشمند گلکسی O7 سامسونگ نیز ماه گذشته بنچمارک AnTuTu را پشت سر گذاشت که براساس نتایج آن تست مشخص گردید این موبایل دارای یک چیپست اسنپدراگون 410 است؛ بدان معنا که چهار هسته و یک پردازنده گرافیکی Adreno 306 را روی خود جای داده است و از یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

دوبین اصلی گلکسی O7 آنطور که از نتایج بنچمارک یاد شده پیداست 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی اش هم 5 مگاپیکسلی است و اندروید 5.1.1 از قبل روی آن بارگذاری شده است.

در هر صورت اگر تلفن های هوشمند سری O سامسونگ ارتباطی با آکیلس داشته باشند پیش بینی می شود که در هفته جاری اطلاعات زیادی در رابطه با آنها به دستمان برسد.

popo

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Mohammad_Ghasemi
    Mohammad_Ghasemi | ۱ مهر ۱۳۹۴

    دامدونگ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی