ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Languinis: Word Challenge؛ پازلی از رنگ ها و کلمات

پازل کلمات و جورچین کاشی های رنگی دو سبک متفاوت در بازی سازی اند، اما اگر این دو را با هم ترکیب کنیم چه اتفاقی می افتد؟ استودیوی مستقل Tilting Point در بازی امروز به این سوال پاسخ می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

پازل کلمات و جورچین کاشی های رنگی دو سبک متفاوت در بازی سازی اند، اما اگر این دو را با هم ترکیب کنیم چه اتفاقی می افتد؟ استودیوی مستقل Tilting Point در بازی امروز به این سوال پاسخ می دهد.

در بازی فکری Languinis: World Challenge هم باید کاشی های همرنگ را با یکدیگر جفت و جور کنید و هم به چینش حروف برای ساخت کلمات معنی دار توجه باشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در نظر اول، ترکیب پازل کلمات با جورچین بلوک های رنگی ایده جالبی نیست؛ احتمال از تعادل خارج شدن درجه سختی بالاست و همین ممکن است گیمر را از ادامه بازی منصرف کند.

طراحان استودیوی Tilting Point این نکته را مد نظر داشتند، اما ریسک کار را به جان خریدند و Languinis: World Challenge را در اختیار موبایل گیمرها قرار دادند.

Languini 2

نتیجه این ریسک باورنکردنی بود. بازی با استقبال فوق العاده ای در گوگل پلی و اپ استور مواجه شد و هزاران کاربر شیفته گیم پلی نوآورانه و بی نظیرش شدند. در صد و بیست مرحله Languinis: World Challenge، کاشی های رنگی و حروف انگلیسی با هم ترکیب شده اند و این شمایید که باید در مدت زمانی محدود، به آنها سر و سامان بدهید.

خوشبختانه مراحل آنچنان طولانی نیستند؛ رنگ ها و کلمات به خوبی با هم جفت و جور می شوند و به مدد آیتم های کمکی فراوان، بعید است که در رد کردن مراحل به مشکل بخورید. بازی بخش مالتی پلیر آنلاین هم دارد که در آن، یک پازل واحد در اختیار شما و رقیبتان قرار می گیرد و برنده مسابقه کسی است که زودتر از دیگری مرحله را به اتمام برساند.

اگر شیفته بازی های جورچینی هستید، Languinis: World Challenge از آن بازی هایی است که به هیچ وجه نباید آن را از دست بدهید.

Languinis: Word Challenge

Languinis: Word Challenge

سازنده: Tilting Point Spotlight قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 104 / 84 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • matin
    matin | ۱ مهر ۱۳۹۴

    من که از اینجور بازی ها زیاد دوس ندارم ولی بازی
    nibblers تو این سبک خیلی عالیه اگه خواستین دانلود کنید

  • محمدرضا
    محمدرضا | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

    خیلی خیلی آشغاله‌ازمن میشنوید نت تونو با دانلودش حیف نکنید

مطالب پیشنهادی