ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نویسنده ی ارشد بازی مس افکت به شرکت Bioware بازگشت

استودیوهایی چون Bioware که به ساخت محیط هایی غنی شهرت دارند، کسب و کار خود را براساس قدرت تخیل بی نظیر نویسندگان خود بنا می کنند. Drew Karpyshyn، یکی از بزرگ ترین و نام آورترین ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

استودیوهایی چون Bioware که به ساخت محیط هایی غنی شهرت دارند، کسب و کار خود را براساس قدرت تخیل بی نظیر نویسندگان خود بنا می کنند. Drew Karpyshyn، یکی از بزرگ ترین و نام آورترین مهره های صنعت بازی های ویدیویی است که در خلق سه گانه Mass Effect نقش مهمی داشت. وی پس از ساخت نسخه دوم از این سری، استودیو Bioware را ترک کرد تا کتاب سه گانه خود با نام Chaos Born را به رشته تحریر در آورد.

اما او حالا و به تازگی، نگارش نسخه ی سوم و نهایی کتاب خود تحت عنوان Chaos Unleashed را به پایان رسانده و در بلاگ رسمی خود اعلام نموده که بار دیگر به Bioware باز خواهد گشت تا موجی از خوشحالی را میان طرفداران بازی های نقش آفرینی برانگیزد.

البته قرار نیست وی فعلا در پروژه ای جدید مشارکت داشته باشد و بنابر اعلام رسمی خود، به مقر این شرکت در Austin پیوسته تا بار دیگر روی عنوان Star Wars The Old Republic کار کند.

وی در بلاگ رسمی خود نوشته:

هفته ی گذشته، من بار دیگر به شرکت Bioware بازگشتم. برای آن هایی که نمی دانند، من بیش از ده سال در Bioware و روی بسیاری از بازی های برنده ی جایزه و محبوب مانند مس افکت 1 و 2، Knights of Old Republic و نیز بازی MMO آنلاین Star Wars: The Old Republic فعالیت کرده ام. چند سال پیش من Bioware را ترک کردم تا کار روی رمان Chaos Born را آغاز کنم و حالا که این سه گانه به پایان رسیده، تصمیم گرفته ام که بار دیگر پا به میدان بگذارم. اما آن هایی که عاشق رمان های من هستند، نگران نباشند؛ چرا که بازهم رمان های دیگری خواهم نوشت.

به نظر شما بازگشت وی به BioWare در قدرت گرفتن Mass Effect Andromeda کمکی خواهد کرد؟ آیا باز هم وی سرپرست نویسندگان این بازی خواهد شد؟ احتمالا باید خودمان را آماده یکی از بهترین بازی های سال آینده با داستانی فوق العاده کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی