ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام ماهیانه چهارصد میلیون کاربر فعال دارد

اینستاگرام اخیرا به رکورد تازه ای دست یافته است: 400 میلیون کاربر فعال در هر ماه. این آمارها مربوط به خبری است که روز گذشته منتشر گردید و درست 10 ماه پس از آن اعلام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

اینستاگرام اخیرا به رکورد تازه ای دست یافته است: 400 میلیون کاربر فعال در هر ماه. این آمارها مربوط به خبری است که روز گذشته منتشر گردید و درست 10 ماه پس از آن اعلام می شود که این اپلیکیشن رکورد 300 میلیون کاربر فعال ماهانه را شکست.

رشد اینستاگرام از 200 میلیون به 300 میلیون نیز حدودا با همین بازه زمانی اتفاق افتاد و این یعنی سرویس مورد بحث پیشرفت بسیار سریعی را تجربه می کند هرچند که این روند رشد سیری صعودی ندارد.

با این همه روشن است که این سرویس پرطرفدار اشتراک گذاری عکس به ابعاد و اندازه ای قابل توجه رسیده. ناگفته نماند که توئیتر در حال حاضر 316 میلیون کاربر ماهانه دارد و پینترست نیز اخیرا رکورد 100 میلیون استفاده کننده را شکست.

اما نکته مهم در مورد رشد اینستاگرام این است که سرویس مورد بحث در خارج از مرزهای آمریکا با چنین استقبال گرمی روبرو شده. شرکت ارائه دهنده این سرویس اعلام کرده 75 درصد از کاربران آن در خارج از آمریکا زندگی می کنند و افزایش اخیر شمار آنها نیز به اروپا و آسیا مربوط می شود.

همچنین گفته شده که 100 میلیون کاربر اخیر اضافه شده به این سرویس نیز از کشورهای برزیل، ژاپن و اندونزی بوده اند. این شرکت اعلام کرده که کاربران سرویس مورد بحث روزانه 80 میلیون عکس را از طریق آن به اشتراک می گذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Shayan_Q9
    Shayan_Q9 | ۴ مهر ۱۳۹۴

    اینستا توی ایران خیلی توی بورسه! ساده است و راحت! همه اینا خوبه تا زمانی که از طرف برادران مسئول مسدود نشه! :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی