ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر خلاف شایعات پیشین، در مراسم ۷ مهر شاهد رونمایی از پرچمدار جدید HTC نخواهیم بود

همانطور که می دانید HTC دعوتنامه های مراسم ۷ مهر خود را ارسال کرده و قصد دارد در این تاریخ محصولات مختلفی را رونمایی کند. بر اساس شایعات پیشین محصولات تازه شرکت تایوانی موارد متنوعی خواهند ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

همانطور که می دانید HTC دعوتنامه های مراسم ۷ مهر خود را ارسال کرده و قصد دارد در این تاریخ محصولات مختلفی را رونمایی کند.

بر اساس شایعات پیشین محصولات تازه شرکت تایوانی موارد متنوعی خواهند بود که از جمله آنها می توان به تلفن هوشمند Butterfly 3، نسخه بهبود یافته +One M9 و پرچمدار جدید این سازنده یعنی One A9 اشاره کرد، که البته حالا مشخص شده شاهد رونمایی آخرین مورد در تاریخ یاد شده نخواهیم بود.

مبنای این موضوع اکانت توییتر یک خبرنگار حوزه تکنولوژی با عنوان @Ricciolo1 است که اعلام کرده HTC می خواهد پرچمدار تازه را ماه آینده و در یکی از شهرهای آمریکا رونمایی کرده و کمپین عظیمی را نیز از همان تاریخ برای تبلیغ محصول جدید خود به راه اندازد.

این در حالی است که شرکت تایوانی پیش از این در زمینه تبلیغات بسیار ناموفق عمل کرده، از صرف هزینه ۱۲ میلیون دلاری برای استفاده از صدای رابرت داونی جونیور (بازیگر فیلم Iron Man) در تیزر One M9 تا به کار گرفتن اشتباه تصویر One M8 در آگهی های این تلفن هوشمند؛ تصمیمات و اشتباهاتی که کارشناسان آنها را از جمله دلایل عدم فروش محصولات و اوضاع نابسامان فعلی HTC می دانند.

عدم تغییر در طراحی پرچمداران سالهای اخیر این شرکت هم مورد دیگری است که کاربران را از خرید مدل های جدید دلزده کرده و حالا که HTC تصمیم گرفته در One A9 این موضوع را تاحدی تغییر دهد، امید است شاهد تجدید نظر در روش های تبلیغاتی نیز باشیم تا شاید این شرکت تایوانی بتواند به دوران خوش گذشته بازگشته و دوباره محصولات بسیار جذابی به کاربران دنیای اندروید عرضه نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Mehrkam_bgl
    Mehrkam_bgl | ۳ مهر ۱۳۹۴

    خیال همه HTC دوستان راحت باشه,HTC شرکتی نیست که ورشکسته بشه...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی