ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر تازه ای از HTC One A9 منتشر شد

در ماه های اخیر، شایعات پیرامون محصولات بسیاری، به شکل پر شدت به پیش رفته اند اما شایعات مرتبط با موبایل های HTC، همواره رنگ و بوی دیگری داشته اند چرا که از یک طرف ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

در ماه های اخیر، شایعات پیرامون محصولات بسیاری، به شکل پر شدت به پیش رفته اند اما شایعات مرتبط با موبایل های HTC، همواره رنگ و بوی دیگری داشته اند چرا که از یک طرف شاهد افول عجیب کمپانی تایوانی بوده ایم و از سوی دیگر، خود مدیر عامل وعده تغییرات گسترده ای را داده بود.

یکی از همین موبایل هایی که در موردش زیاد برایتان نوشته ایم، اچ تی سی Aero بوده که البته اخیر با کد A9 شناخته می شود. در ابتدای کار و با توجه به گفته های مدیر عامل، چنین تصور می شد که شرکت تایوانی این موبایل را به عنوان پرچمدار بعدی خود معرفی خواهد کرد چرا که One M9 و سایر اسمارت فون هایی که این شرکت با سخت افزاری قدرتمند توسعه داد، هیچکدام نتوانستند با اقبالی چشم گیر مواجه شوند و حتی باعث نزول بی سابقه سهام HTC در بازار بورس شدند.

امروز اما تصویری زنده از سوی OnLeaks منتشر شد که نمونه سفید رنگ تلفن هوشمند A9 را به نمایش می کشد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدتی پیش تصویری از A9 فاش شده بود که شباهت بی اندازه آن به طراحی بخش پشتی آیفون را به نمایش می کشید. حال این تصویر نیز در کناره ها چنین است و به نظر می رسد طراحان اچ تی سی با نیم نگاهی به تلفن همراه اپل توسعه A9 را به پایان رسانده اند.

HTC-One-A9-leak-Sep

تصویری که اکنون منتشر شده، صرفا نشانگر نمای جلویی موبایل است. قبلا برخی اطلاعات کلیدی A9 از سوی اکانت evleaks@ در توئیتر فاش شده بودند. گفته شده بود که این موبایل یک میان رده است و نمایشگری ۵ اینچ مجهز به رزولوشن Full HD دارد.

همچنین مجهز به دو گیگابایت رم شده و شرکت تایوانی، از چیپست جدید کوالکام موسوم به Snapdragon 617 در آن بهره گرفته. دو دوربین ۱۳ و ۴ مگاپیکسلی در آن به کار گرفته شده اند و حافظه داخلی اش نیز ۱۶ گیگابایت است. در نهایت به باتری می رسیم که آن نیز اندازه ای برابر با ۲۱۵۰ میلی آمپر دارد. نکته قابل توجه ولی مربوط می شود به حضور یک سنسور اثر انگشت در HTC A9.

حال باید دید آیا HTC با این تلفن همراه و طراحی آن، خواهد توانست دل مشتریان را یک بار دیگر به دست آورد یا خیر؛ برای دریافت پاسخ این سوال نیز صرفا باید چند روز دیگر صبر کرده و شاهد معرفی رسمی آن و بازخورد منتقدان و کاربران باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • Enasiri
    Enasiri | ۱ مهر ۱۳۹۴

    اچ تی سی بد جور تو بخش طراحی داره دست و پا میزنه این تصاویر هم به نظر من خود شرکت پخش میکنه تا بازخورد مردم را ببینه.

  • م
    م | ۱ مهر ۱۳۹۴

    ﺣﺎﻟﻢ ﺑﻬﻢ ﺧﻮﺭﺩ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی