ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتیجه بنچمارک تلفن هوشمند Letv X Pro نشان دهنده عملکردی بهتر از اگزینوس ۷۴۲۰ است

Letv نام یکی از شرکت های فعال در حوزه استریم ویدیو در کشور چین است که البته فعالیت های آن تنها به این بخش محدود نیست. این شرکت مدتی پیش برای نخستین بار ۳ تلفن ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

Letv نام یکی از شرکت های فعال در حوزه استریم ویدیو در کشور چین است که البته فعالیت های آن تنها به این بخش محدود نیست.

این شرکت مدتی پیش برای نخستین بار ۳ تلفن هوشمند باکیفیت و رده بالا تولید کرد که آنها را Le Superphones یا سوپرفون می نامید، محصولات رده بالا و باکیفیتی که در زمره اولین ابزارهای مجهز به درگاه USB Type-C بودند و فروش بسیار مناسبی را نیز تجربه کردند.

این شرکت مدتی پیش از توسعه یک میان رده جدید خبر داد که Letv 1S نام دارد و به دلیل استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، بار دیگر نام این تولید کننده را در گروه نخستین ها قرار خواهد داد.

اکنون نیز نتیجه بنچمارک AnTuTu یک تلفن هوشمند دیگر از این سازنده به نام Letv X Pro منتشر شده که امتیاز ۷۵۴۱۳ را کسب کرده است.

چنین امتیازی نشان دهنده عملکردی بالاتر از قوی ترین گزینه فعلی موجود یعنی اگزینوس ۷۴۲۰ است و نشان می دهد این تلفن هوشمند یا از اسنپدراگون ۸۲۰ بهره مند است و یا (Helio X20 (MT6797 که چیپست پرچمدار بعدی مدیاتک خواد بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

متاسفانه در این بنچمارک به دیگر مشخصات سخت افزاری محصول اشاره نمی شود، اما منبعی که اسکرین شات را منتشر کرده همچنین قیمت محصول را نیز بالاتر از ۴۷۰ دلار ذکر نموده است، قیمتی که تایید کننده رده بالا بودن این تلفن هوشمند خواهد بود.

با توجه به اینکه دیگر تلفن هوشمندی که این شرکت در دست توسعه دارد از اسنپدراگون ۸۲۰ بهره مند است، می توان گفت Letv X Pro هم احتمالا به همین قطعه مجهز است و در این صورت عرضه آن امسال اتفاق نخواهد افتاد.

بر اساس رده بالا بودن محصول همچنین می توان خصوصیاتی مثل بدنه فلزی، پشتیبانی از 4G، دوربین بالای ۲۰ مگاپیکسل و حافظه رم ۴ گیگابایتی را برای این دستگاه پیشبینی کرد و حاشیه های نمایشگر نیز مورد دیگری هستند که با توجه به محصولات رده بالای پیشین این تولید کننده، می توان اندازه آنها را باریک در نظر گرفت.

در پایان می توانید تصویر بنچمارک منتشر شده از تلفن هوشمند Letv X Pro را مشاهده نمایید.

Letv-X-Pro-AnTuTu-leak_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Mr.EN
    Mr.EN | ۱ مهر ۱۳۹۴

    هر چی هست خیلی چیپ قوییه!ولی همه چی به چیپ نیست، اندازه صفحه نمایش و... توی نتیجه تاثیر داره،مثلا همین نوت 5، با اینکه همون چیپ s6 رو داره ولی بنچمارک پایین تری داره نسبت به s6.

  • Masoud
    Masoud | ۱ مهر ۱۳۹۴

    بخدا با این گروه ساختنا داری وقتت رو تلف می کنی!
    به جای این کار ها و اسپم زدن ها و وقت تلف کردن ها روی گروه های مختلف و وقت گذاشتن روی دعوت مردم به اونها برو از بین اینهمه آموزش مختلف چند تاش رو ببین با اون اینترنتی که داری و یه مهارت یاد بگیر و پول ازش بساز!
    اینجوری فقط پول میدی و یه لذت خیلی گذرا رو تجربه می کنی!

  • Alireza Azizi
    Alireza Azizi | ۱ مهر ۱۳۹۴

    پوزه ی نوت 5 رو به خاک مالید!!!

    • احمدM2
      احمدM2 | ۲ مهر ۱۳۹۴

      بنده خدا نوت5 الان چند وقته که داره فروش میکنه این هنوز معلوم نیست چیپش چیه بعد میگی پوز نوت5 رو زده؟؟؟ اگه راست میگه پوز اس7 رو بزنه
      اصلا سری نوت رو کسی به بنچمارکش میشناسه؟؟؟
      نوت با بنچمارک 30000 هم باشه بازم پوز کله گنده ها رو میزنه این جقله چینی بی هویت که دیگه ....

  • Masoud
    Masoud | ۱ مهر ۱۳۹۴

    خوبه اپل یه گ*ی بخوره! همه نوشخوار می کنن!

    طراحی همه گوشی ها بعد از معرفی HTC ONE و iPhone 6 رفته به این سمت!
    سونی فقط داره از همون طرح قبلی پیروی می کنه!

    • مرتضی
      مرتضی | ۱ مهر ۱۳۹۴

      کلا به نظره من اصالت باید حفظ بشه تو هر زمینه ای،ال جی به یه طراحی خاص رسیده که هر چقدر بد باشه بازم ماله خودشه،سونی هم خیلی وقته رسیده،و اچ تی سی،منتها سامسونگ با همه تعریفهایی که میکنن ازش هنوزم اون حس اصالت رو نمیرسونه،بقیه هم بمانند،ایفون هم که ترجیح میدم چیزی نگم راجبش،ولی کم کم مشتریاش زده میشن از این طراحی.

مطالب پیشنهادی