ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدست واقعیت مجازی بعدی سامسونگ برای کارکرد نیازی به یک موبایل نخواهد داشت

علاقه عمومی نسبت به «واقعیت مجازی» روز به روز بیشتر می شود و اکنون شاهد تلاش های کمپانی های بزرگی همچون سونی، اچ تی سی و آکیلس در همین زمینه هستیم؛ شرکت هایی که محصولات ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

علاقه عمومی نسبت به «واقعیت مجازی» روز به روز بیشتر می شود و اکنون شاهد تلاش های کمپانی های بزرگی همچون سونی، اچ تی سی و آکیلس در همین زمینه هستیم؛ شرکت هایی که محصولات مرتبط با واقعیت مجازی را در آینده ای بسیار نزدیک به ویترین فروشگاه ها خواهند کشاند.

در این میان اما می توان نام سامسونگ را نیز به لیست شرکت های علاقمند برای حضور در این پروژه یاد کرد؛ شرکتی که گفته می شود سال آینده حضوری بسیار پر رنگ تر از سایر کمپانی ها در زمینه توسعه ابزارهای مرتبط با واقعیت مجازی خواهد داشت. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ پیش از این با همکاری آکیلس، دو نمونه از هدست Gear VR را معرفی کرده بود که البته برای کار با آنها، نیاز به یکی از پرچمداران پر قدرت خود سامسونگ داشتید.

حال اما در گزارشی جدید، عنوان شده که این شرکت تمایل دارد هدستی مستقل توسعه دهد؛ محصولی که از یک تلفن همراه به عنوان موتور رندر کننده بی نیاز باشد.

در نقطه زمانی فعلی، مشخص نیست که آیا این محصول، تحت عنوان برند «Gear VR» معرفی خواهد شد یا سامسونگ نام جدیدی را برای آن انتخاب خواهد کرد. از سوی دیگر امکان دارد که سامسونگ بخواهد رویکردی متفاوت از آکیلس برای خود در پیش گیرد و نیاز یه یک کامپیوتر تقریبا قدرتمند را نیز غیر ضروری اعلام کند. در واقع می توان گفت که برگ برنده شرکت کره ای این است که بتواند یک هدست واقعیت مجازی کاملا مستقل توسعه دهد.

با استفاده از چیپ های قدرتمندی که این روزها برای محصولات همراه ساخته می شوند، سامسونگ می تواند تجربه ای قابل قبول با هدست خود به ارمغان آورده و در نهایت، بازخورد مثبت عمومی را نیز از سوی اکثر کاربران دریافت نماید چرا که در چنین شرایطی، دیگر نه نیاز به تلفن هوشمندی قدرتمند هست و نه یک کامپیوتر حرفه ای.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad_Ghasemi
    Mohammad_Ghasemi | ۲ مهر ۱۳۹۴

    احتمالا اسمشم میذاره Samsung VR


    اهل دلا میدونن که منظورم چی بود(اسکی از سونی playstation VR)

  • shahin
    shahin | ۱ مهر ۱۳۹۴

    موبایل جدید سونی نیازی به این دستگاه نداره

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱ مهر ۱۳۹۴

    به به این عالیه
    حتی به نظرم نسخه قبلیش رو هم باید حیطه کاریشو گسترش بده تا بغیر از گوشیای پرچمدار خودش با گوشیای بقیه برندا هم کار کنه

مطالب پیشنهادی