ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان «بلاک کردن» و «لغو عضویت» خبرنامه های ایمیلی در اپلیکیشن جیمیل برای اندروید

اپلیکیشن جیمیل برای اندروید قرار است که با افزوده شدن یک قابلیت جدید و همچنین امکانی که در نسخه تحت وب این برنامه موجود بوده است، اندکی هوشمندتر شود. به لطف این به روز رسانی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

اپلیکیشن جیمیل برای اندروید قرار است که با افزوده شدن یک قابلیت جدید و همچنین امکانی که در نسخه تحت وب این برنامه موجود بوده است، اندکی هوشمندتر شود.

به لطف این به روز رسانی های جدید، به زودی امکانی برای کاربران اندرویدی جیمیل فراهم می شود که یک ارسال کننده خاص را مسدود نموده یا به سرعت و از طریق تنها یک اشاره عضویت خود در سرویس های ارسال کننده ایمل را لغو نمایند.

با استفاده از قابلیت بلاک می توانید از ارسال ایمیل توسط یک شخص یا ارسال کننده مشخص جلوگیری نمایید تا نتنها ایمیلی از آن آدرس دریافت نکنید بلکه تمامی موارد دریافت شده قبلی را نیز به فولدر اسپم ها بفرستید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اگر فردی را به صورت تصادفی بلاک کنید یا اینکه پس از انجام این کار نظرتان تغییر کرد و خواستید شرایط را به شکل قبل باز گردانید می توانید از بخش تنظیمات، آن فرستنده را از لیست بلاک شده های خود خارج نمایید. گوگل اعلام نموده که این قابلیت از امروز به صورت لایو در می آید اما استفاده از آن برای کاربران اندروید حداکثر ظرف یک هفته آتی فراهم می شود.

قابلیت لغو اشتراک یا Unsubscribe نیز دقیقا به همین شکل است. اگر ایمیل یا خبرنامه ای دریافت می کنید و نمی دانید چه زمانی مشترک دریافت آنها شده اید، به زودی می توانید عضویت خود در همه آنها را لغو نمایید.

دکمه لغو عضویت مدتی است که به نسخه تحت وب این اپلیکیشن افزوده شده است و با کلیک روی آن می توانید بدون آنکه مجبور به پاسخگویی در مورد به سوال خاصی در رابطه با تصمیم خود باشید عضویت تان را لغو نمایید. البته گوگل حرفی در مورد زمان افزوده شدن این قابلیت به نسخه اندرویدی جیمیل به میان نیاورد اما احتمال می رود که این امکان نیز ظرف یک هفته آینده برای کاربران این سیستم عامل فراهم گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آوش
    آوش | ۱ مهر ۱۳۹۴

    خیلی وقتا پیش میاد که نمیتونم بین سرویس های جیمیل و outlook انتخاب کنم :(

  • rk.reza
    rk.reza | ۱ مهر ۱۳۹۴

    واقعا کاربردی

  • ابراهیم معتمد
    ابراهیم معتمد | ۱ مهر ۱۳۹۴

    عالیه
    خدارو شکر
    کاش زود تر میداد
    من با کلی بد بختی تونستم لغو کنم این تبلیغات رو

  • ارش
    ارش | ۱ مهر ۱۳۹۴

    عالیه امیدوارم برای سرویس دهنده های دیگه هم هنچین برنامه ای باشه مثلا برای aol

مطالب پیشنهادی