ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار رندر تصویری دیگری از نکسوس P6 که دو طرف موبایل را به نمایش می کشد

امسال برای اولین بار گوگل آماده می شود تا با خط کشیدن روی تبلت های سری نکسوس، دو موبایل را در هفتم مهرماه روی صحنه ببرد. در مراسمی که در تاریخ ذکر شده برگزار خواهد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

امسال برای اولین بار گوگل آماده می شود تا با خط کشیدن روی تبلت های سری نکسوس، دو موبایل را در هفتم مهرماه روی صحنه ببرد. در مراسمی که در تاریخ ذکر شده برگزار خواهد شد، شاهد معرفی موبایل های نکسوس توسعه یافته از سوی ال جی و هوآوی خواهیم بود.

تا کنون تصاویر و مشخصات بسیاری از این دو تلفن هوشمند به بیرون درز پیدا کرده و تقریبا می توان گفت که ظاهر و مشخصات این دو موبایل، برای علاقمندان به دنیای تکنولوژی آشنا هستند. امروز اما باز هم شاهد فاش شدن تصویری دیگر از نکسوس توسعه یافته از سوی هوآوی هستیم که گفته می شود بین این دو تلفن همراه، نمونه برتر است.

زبان طراحی نکسوس P6، اندکی خاص است و نمی توان آن را یک شاهکار طراحی دانست؛ تا حدی به نظر می رسد که کمپانی چینی این محصول را باب طبع کاربران چینی توسعه داده و البته هدف اول گوگل از همکاری با هوآوی هم، راه یافتن دوباره به چین بوده است. این محصول دارای نمایشگری ۵.۷ اینچ است که هوآوی و گوگل تصمیم گرفته اند رزولوشن آن را تا 2K بالا ببرند. گفته می شود دو اسپیکر قدرتمند نیز در بالا و پایین موبایل جاسازی شده اند و این در حالیست که سنسور اثرانگشت نیز در یک حلقه، پشت موبایل قرار گرفته است.

سایر مشخصاتی که پیشتر فاش شده اند، اشاره به چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه ۳ گیگابایت رم دارند. همچنین پیشتر اذعان شده بود که این دستگاه مجهز به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است و ظرفیت حافظه داخلی آن نیز در سه نمونه ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به دست کاربران خواهد رسید. از طرف دیگر، مشخصا کاربر می تواند انتظار داشته باشد که پس از خرید P6، آن را با اندروید نسخه ششم یا همان مارشملو از گوگل تحویل بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • سینا >m
    سینا >m | ۳ مهر ۱۳۹۴

    واقعا چرا نمیده یه نکسوز سونی یا ساممی براش بزنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • مهدی
    مهدی | ۳ مهر ۱۳۹۴

    خیلی هم خوبه جای این همه نقد نداره

    بعضی ها فقط به برند توجه دارن و این اثر میزاره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی