ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دل از دو تبلت مبتنی بر ویندوز 10 خود به نام های Venue 8 Pro و Venue 10 Pro پرده برداشت

کمپانی دل امروز از دو تبلت جدید خود به نام های Venue 8 Pro و Venue 10 Pro پرده برداشت که برای استفاده در حوزه های مختلفی چون تولید، بهداشت و درمان و خرده فروشی طراحی شده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

کمپانی دل امروز از دو تبلت جدید خود به نام های Venue 8 Pro و Venue 10 Pro پرده برداشت که برای استفاده در حوزه های مختلفی چون تولید، بهداشت و درمان و خرده فروشی طراحی شده اند.

این دو دستگاه قابل حمل مبتنی بر ویندوز 10 که قابلیت های مربوط به راهکارهای سازمانی دل را بیش از پیش وسعت می بخشند، به طور مشخص تست هایی را برای به کار گیری در حوزه های یاد شده پشت سر گذاشته اند.

تبلت های جدید این شرکت، مجهز به پردازنده چهار هسته ای اتم اینتل هستند و از چهار گیگابایت رم و همچنین ویندوز 10 بهره می برند. در استایلوس سازگار با این دو دستگاه نیز از تکنولوژی Wacom بهره گرفته شده است و ارتباط بیسیم آنها نیز از طریق استانداردهای مختلفی چون وای فای دو آنتی، LTE و NFC تامین می شوند که مورد آخر یک آپشن اختیاری خواهد بود.

دل همچنین تبلت های جدید خود را به USB Type-C مجهز نموده تا سهولت هرچه بیشتر کاربری را برای مشتریان آنها به ارمغان بیاورد. اما تفاوت میان این دو مدل چیست؟

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا در این رابطه بیشتر بدانید.

Venue 8 Pro دارای یک نمایشگر 8 اینچی اچ دی با رزلوشن 1280 در 800 پیکسل یا فول اچ دی با رزلوشن 1080p است در حالی که  Venue 10 Pro همانطور که از نامش پیداست یک نمایشگر فول اچ دی 10.1 اینچی با رزلوشن 1920 در 1200 پیکسل دارد و از یک کیبورد 2 در یک نیز پشتیبانی می کند که به لطف آن دستگاه به تبلت یا لپ تاپ تغییر وضعیت می دهد.

برای تعامل آسان تر کاربر با دستیار صوتی ویندوز 10 نیز دو عدد اسپیکر و میکروفون برای این دو تبلت در نظر گرفته شده است و امکاناتی ارتباطی آنها نیز به USB Type-C، USB Type A، میکرو اس دی و میکرو اچ دی ام آی خلاصه می شود.

قیمت پایه تبلت Venue 8 Pro از 299 دلار شروع می شود و علاقمندان به خرید Venue 10 Pro نیز باید دست کم 429 دلار بابت آن بپردازند. اطلاعات مربوط به زمان عرضه این دستگاه ها هنوز هم اعلام نشده هرچند برخی گزارشات منتشر شده در این رابطه به ماه نوامبر (آبان ماه) اشاره دارند.

این شرکت امید دارد که راهکارهای مدیریتی و خدماتی که برای این دو تبلت در نظر گرفته باعث شوند که در نظر کاربران جذابیت بیشتری داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • اسماعیل
    اسماعیل | ۱ مهر ۱۳۹۴

    سلام به همگی ببخشید که بی ربطه ولی سوالیه که دارم و جای بهتر از اینجا برای پرسدینش نمی شناسم
    من امسال مهندسی عمران قبول شدم و باید یک لپ تاپ برای رشتم بخرم
    کیفیت مک ها عالیه ، بخاطر همین اگر با نیازهام هم خوانی داشته باشه و گزینه بهتری وجود نداشته باشه باید یک مک بخرم
    می خواستم بپرسم که آیا نصب ویندوز روی مک بوک پرو کار منطقیه؟ و آیا با ویندوزی که روی مک نصب شده می توان با برنامه های تخصصی عمران کار کرد یا نه؟
    پیشاپیش از پاسخ هاتون ممنونم

    • arash1360
      arash1360 | ۱ مهر ۱۳۹۴

      دوسته عزیز شمایی که میخوای از سیستم عامل ویندوز استفاده کنی عقلانی تره که به جایه اون هزینه زیاد برای مک بوک پرو یه لپ تاپه خیلی قوی ویندوزی از یه برنده خوب بگیری
      با اون رده قیمته مک بوک رتینا شما بهترینو قویترین لپ تاپای گمینگ یا مهندسیو میتونی داشته باشی
      در صورتی مک بخر که علاقه به استفاده از سیستم عامل مک رو داشته باشی نه اینکه اونو بخری روش ویندوز بریزی

      • اسماعیل
        اسماعیل | ۱ مهر ۱۳۹۴

        من هم با نظر شما موافقم
        ولی متاسفانه هیچ لپ تاپ ویندوزی که کیفیت بالاییی داشته باشه پیدا نکدم
        اگر می شناسید معرفی کنید
        ممنون

        • مسعود
          مسعود | ۱ مهر ۱۳۹۴

          دوست عزیز اگه Asus سری n تهیه کنی انتخاب خوبی هستش،من خودم n55 دارم نزدیک ب ۴ سال و کاملا راضیم،هیچگونه ایرادی هم پیدا نکرده،حتی باهاش رندرهای سنگینه کتیا هم گرفتم

    • arash1360
      arash1360 | ۱ مهر ۱۳۹۴

      دوسته عزیز شما تو یکی از سایتایه فروش لپ تاپ مثله دیجی کالا مشخصاتو قیمته مورده نظرتو بزار انواعه مختلفه لپ تاپ میاد که در اون رده قیمت هم فوق العاده کیفیتایه خوبی دارن ، بماند که سخت افزاراشون در حده یه سیستم عالی دسکتاپه
      در ضمن نظراته کاربرارو هم میتونی بخونی که در خرید کمکت میکنه البته کاربرایه بدونه تعصب رو

مطالب پیشنهادی