ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه نسخه مجهز به نمایشگر خمیده از پرچمدار بعدی سامسونگ تایید شد

سامسونگ حالا پس از عرضه گلکسی های Note 5 (بررسی دیجیاتو) و +S6 Edge (بررسی دیجیاتو) تمام تمرکز خود را روی پرچمدار بعدی یعنی Galaxy S7 قرار داده است، محصولی که باز هم مثل سال گذشته در ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

سامسونگ حالا پس از عرضه گلکسی های Note 5 (بررسی دیجیاتو) و +S6 Edge (بررسی دیجیاتو) تمام تمرکز خود را روی پرچمدار بعدی یعنی Galaxy S7 قرار داده است، محصولی که باز هم مثل سال گذشته در ۲ نسخه متفاوت عرضه خواهند شد.

این دو نسخه با شماره مدل های SM-G930 و SM-G935 شناخته می شوند و تفاوتشان در این است که مورد دوم به نمایشگری با ۲ لبه خمیده مجهز است.

تاکنون عرضه هر دو نسخه در بازارهای کانادا، چین، اروپا، کره و آمریکا قطعی شده اما بدون شک می توان گفت این لیست شامل دیگر کشورهایی که سامسونگ محصولات خود را در بازار آنها عرضه می کند نیز خواهد شد.

گفتنیست هرچند سازنده کره ای روند تولید Galaxy S7 را نام Project Lucky یا «پروژه خوش یمن» نامیده، اما از این دو نسخه به شکل داخلی درون شرکت با نام های رمز Hero و Hero 2 یاد می شود.

در مورد قلب تپنده دستگاه نیز باید بگوییم علاوه بر چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ ساخت خود سامسونگ، یک نسخه از پرچمدار بعدی نیز با اسنپدراگون ۸۲۰ ساخته خواهد شد، چیپستی که کوالکام اخیرا یک نمونه اولیه جدیدتر از آن را با عملکرد و کارایی بهتر در اختیار سازنده کره ای قرار داده است.

پرچمدار جدید همچنین از حافظه نوع UFS 2.0 بهره مند است که هرچند سرعت بالاتری دارد، اما به دلیل عدم تطابق، در پرچمدار پیشین امکان ارائه درگاه حافظه MicroSD را از سازنده گرفته بود، نقصیه ای که برخی از شایعات، از رفع آن در Galaxy S7 حکایت دارند.

از دیگر خصوصیات این محصول نیز می توان به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL اشاره کرد که البته هنوز در حال آزمایش شدن روی نمونه های اولیه ساخته شده از این دستگاه است و نمی توان با قطعیت در مورد وجود آن در محصول نهایی نظر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • omid3963
    omid3963 | ۱ مهر ۱۳۹۴

    من که از s6 edge خوشم نیومد.
    S6 خیلی خوشدست تره.

  • spry
    spry | ۱ مهر ۱۳۹۴

    اگه تو پرچمدار بعدی از کارت SD پشتیبانی بکنه خیلی عالی میشه

مطالب پیشنهادی