ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

FIFA 16 Ultimate Team در گوگل پلی و اپ استور قرار گرفت

بعد از مدت های طولانی، شرکت الکترونیک آرتز بالاخره بازی فوتبال محبوب خود، یعنی FIFA 16 Ultimate Team را در گوگل پلی و اپ استور قرار داد. این نسخه، که معرفی آن به ماه ها ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

بعد از مدت های طولانی، شرکت الکترونیک آرتز بالاخره بازی فوتبال محبوب خود، یعنی FIFA 16 Ultimate Team را در گوگل پلی و اپ استور قرار داد. این نسخه، که معرفی آن به ماه ها پیش باز می گردد، قصد دارد تجربه ای شبیه به کنسول را برای دستگاه های موبایل به ارمغان آورد.

در بازی قادر خواهید بود تا تیمی متشکل از بازیکنان دلخواه تان ساخته و آن را مدیریت کنید. بیش از ده هزار بازیکن مختلف از 500 تیم لایسنس شده وجود دارد. به محض این که تیم تان ساخته شد، می توانید به کمک آن وارد رقابت با بهترین تیم های ساخته شده ی FIFA شوید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از تیم ساخته شده می توان در بازی های دوستانه و تورنومنت های مختلف استفاده کرد. حتی می توان به کمک ویژگی جالبی به نام موفقیت های پویا (Dynamic Accomplishments) چالش های جدید ساخت و دیگر گیمرها را به رقابت دعوت کرد.

گرافیک بازی با در نظر گیری پلتفرم آن، واقعا عالی است. همه چیز از ابتدا ساخته و بهینه سازی شده تا کاربران بتوانند به راحتی بازی را روی صفحه ی نمایش کوچک تر تجربه کنند. دکمه های صفحه بزرگ اند و استفاده از آن ها بسیار راحت است. مثل تمام بازی های فوتبالی، می توان با کشیدن انگشت روی صفحه، اعمالی چون پاس و شوت را به انجام رساند، یا این که می توان روی بازیکن دیگر ضربه زد تا توپ به او پاس داده شود.

unnamed3

باز هم باید اشاره کرد که گرافیک بازی در سطح خیره کننده ای قرار دارد، بنابراین شاید به خوبی هرچه تمام تر روی همه ی دستگاه ها اجرا نشود. سازندگان گفته اند که بازی به خوبی روی دستگاه های اخیر اندروید مانند نکسوس 6، نکسوس 9، اچ تی سی وان M8، گلکسی اس 6 و غیره کار خواهد کرد. هم چنین برای تجربه ی بازی، به فضای حجیم 1.3 گیگابایتی نیازمند هستید.

FIFA Ultimate Team 16 به صورت رایگان و با پرداخت های درون برنامه ای در پلی استور گوگل و اپ استور اپل قرار گرفته است. این پرداخت ها به شما اجازه می دهند که با خرید پول رایج بازی، سرعت پیشرفت را بالا ببرید؛ اما برای تجربه ی کامل FIFA لزوما نیازی به این پرداخت ها نیست.

FIFA 16 Ultimate Team

FIFA 16 Ultimate Team

سازنده: الکترونیک آرتز قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1300 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • علي
    علي | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    سلام مي خواستم بدونم چه شكلي ميشه يه تيم انتخاب كرد و با اون تيم وارد جام و ليگ شد (تيم باشگاهي خوب)
    يا فقط با اون تيمي كه بازي به ما داده ميشه بازي كرد
    در سيستم عامل iOS

  • محمد
    محمد | ۱ مهر ۱۳۹۴

    میگم امتیازات فافا ۱۶ مشخص نشد؟؟
    از پی اس عقب تره یا جلو تر؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی