ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تنوع رنگبندی نکسوس های جدید یک هفته پیش از معرفی مشخص شد

اخبار و شایعات این روزها پیرامون نکسوس های جدید بالا گرفته اند و ویژگی خاصی باقی نمانده که اطلاعی از آن پیدا نکرده باشیم. از طراحی گرفته تا مشخصات سخت افزاری، حالا اطلاعات بسیاری در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

اخبار و شایعات این روزها پیرامون نکسوس های جدید بالا گرفته اند و ویژگی خاصی باقی نمانده که اطلاعی از آن پیدا نکرده باشیم. از طراحی گرفته تا مشخصات سخت افزاری، حالا اطلاعات بسیاری در ارتباط با هر دو تلفن همراه منتشر شده.

تصاویر Nexus 6P نشان از رنگ های سفید، مشکی، طلایی و نقره ای/آلومینیومی دارند اما برای Nexus 5X، گزینه ها محدودتر شده اند. رنگ های سفید و مشکی سر جای خود باقی مانده اند اما به جای رنگ طلایی و نقره ای، ال جی در نظر دارد تا Nexus 5X را با رنگی که آمازون آن را Ice Blue (رنگی مابین سبز و آبی) می خواند عرضه کند.

Press-renders-for-the-Nexus-5X-leak

Google Nexus 6P قرار است نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 داشته باشد و پردازنده آن احتمالا اسنپدراگون 810 است. 3 گیگابایت رم، دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی نیز از دیگر مشخصه های اصلی این تلفن همراه ساخته ی هوآوی هستند. این تلفن با حافظه های 32، 64 و 128 گیگابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت.

از سوی دیگر Google Nexus 5X، با نمایشگری 5.2 اینچی و رزولوشن 1080 در 1920 عرضه خواهد شد. چیپ اسنپدراگون 808 (پردازنده هشت هسته ای با سرعت پردازش 1.8 گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو 418)، 2 گیگابایت رم، دوربین های 13 و 6 مگاپیکسل، باتری 2700 میلی آمپری و 32 گیگابایت رم نیز از مشخصه های دستگاه به حساب می آیند.

برای هر دو تلفن همراه، پورت USB Type-C و اندروید 6.0 مارشملو در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • AyT
    AyT | ۳ مهر ۱۳۹۴

    ديجى عزيز ٨٠٨ شش هسته اى مگه نيس؟!

  • متخصص
    متخصص | ۳ مهر ۱۳۹۴

    نکسوس هوآوی خیلی بهتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی