ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

احتمالا نسخه ی پی سی Batman: Arkham Knight «در هفته های آتی» عرضه خواهد شد

همان طور که احتمالا در جریان هستید، نسخه ی پی سی بازی بتمن: شوالیه ی آرکام، با مشکلات فراوان هنگام عرضه مواجه شد و به تبع آن، فروش بازی از سوی استیم و برادران وارنر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

همان طور که احتمالا در جریان هستید، نسخه ی پی سی بازی بتمن: شوالیه ی آرکام، با مشکلات فراوان هنگام عرضه مواجه شد و به تبع آن، فروش بازی از سوی استیم و برادران وارنر متوقف شد. چندی پیش نیز آپدیتی جدید برای این نسخه عرضه شد که بسیاری از مشکلات حیاتی بازی را برطرف می کرد اما هم چنان خبری از عرضه ی دوباره ی آن روی پلتفرم پی سی نیست.

اما اگر هنوز منتظر تجربه ی این نسخه از فرنچایز بتمن روی پی سی هستید، احتمالا دیگر لازم نیست چندان صبر کنید. بنابر اطلاعات مربوط به بسته ی الحاقی جدید بتمن تحت عنوان Arkham Asylum Skins، مدت زیادی تا عرضه ی نسخه ی پی سی باقی نمانده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در انتهای متن بلند بالای مربوط به اطلاعات بسته ی الحاقی جدید، نوشته شده است که:

بتمن: شوالیه ی آرکام با لایسنس داستان های بتمن شرکت DC Comics ساخته شده و در حال حاضر، برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان، در دسترس است. نسخه ی پی سی بازی، در هفته های آتی در دسترس قرار خواهد گرفت.

این نوشته ممکن است که تاریخ دقیق عرضه ی بازی را مشخص کند، اما با در نظر گیری عرضه ی آپدیت اخیر، می توان امیدوار بود که بازی در مراحل نهایی ساخت به سر ببرد. احتمال این وجود دارد که در حال حاضر، شرکت برادران وارنر در حال چاپ و تولید دیسک های فیزیکی بازی باشد.

اگرچه بنابر این خبر، نسخه ی پی سی بازی به زودی در دسترس همگان قرار خواهد گرفت اما هنوز هیچ تاریخ قطعی و مشخصی از سوی برادران وارنر یا راک استدی اعلام نشده. هم چنین مشخص نیست که کاربران پی سی چه زمانی به محتویات جدید دسترسی خواهند یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد
    محمد | ۸ مهر ۱۳۹۴

    بازی

  • mansour
    mansour | ۲ مهر ۱۳۹۴

    نسخه آخر بازی Assassin's Creed که واقعا پورت بسیار افتضاحی بود و این بازی هم با این مشکلات مواجه نشود.

مطالب پیشنهادی