ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان تماشای ویدیوهای 360 درجه به فیسبوک اضافه شد

فیسبوک با آکیلس وارد رقابتی پیچیده و بزرگ با تولیدکنندگان هدست های واقعیت مجازی شده. زمانی که زاکربرگ آکیلس را خریداری نمود، وی در مورد تغییرات محتوا در آینده سخن گفت و حالا زمان آن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

فیسبوک با آکیلس وارد رقابتی پیچیده و بزرگ با تولیدکنندگان هدست های واقعیت مجازی شده. زمانی که زاکربرگ آکیلس را خریداری نمود، وی در مورد تغییرات محتوا در آینده سخن گفت و حالا زمان آن رسیده تا شاهد گفته های وی باشیم.

ویدیوهای 360 درجه، چند ماهی می شود که به یوتوب اضافه شده و کاربران می توانند به طرق مختلف آن ها را تماشا کنند. ضبط این ویدیوها از طریق دوربین هایی خاص امکان پذیر است که بیشتر در اختیار سازندگان فیلم ها قرار دارد. با استفاده از نشانگر ماوس و در آینده ای نزدیک با استفاده از هدست واقعیت مجازی خود، می توانید تمام محیط را به نظاره بنشینید و به عبارتی درون محیط باشید.

فید فیسبوک و پخش کننده ویدیو فیسبوک حالا این قابلیت را در اختیار کاربر قرار می دهد تا ویدیوها را در این حالت تماشا کنند. در حال حاضر کاربران دسکتاپی و اندرویدی می توانند قابلیت مذکور را در فید فیسبوک خود امتحان کنند اما کاربران iOS باید چند ماه منتظر بمانند.

با توجه به پیش بینی افزایش محتوای ویدیویی در فیسبوک طی یک الی دو سال آینده و عرضه آکیلس در سال 2016 میلادی، احتمالا شاهد افزایش چشمگیر ویدیوهای 360 درجه در فیسبوک خواهیم بود که برای تماشای شان بهتر است یک هدست واقعیت مجازی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Nima
    Nima | ۲ مهر ۱۳۹۴

    ما که باید با حسرت این مطالبو بخونیم چون با این اینترنت لاک پشتی کشورمون هیچ کاری نمیتونیم بکنیم تازه یوتیوب فیلتر هم هست.;(

مطالب پیشنهادی