ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل با ارائه آپدیت iOS 9.0.1 سعی در از بین بردن باگ ها دارد

هفته پیش نسخه نهایی iOS 9 برای کاربران ابزارهای همراه اپل منتشر شد و در مدت زمانی اندک، تعداد کثیری از کاربران، دستگاه خود را به سیستم عامل جدید آپدیت نمودند اما طبیعتا هر سیستم ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ مهر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

هفته پیش نسخه نهایی iOS 9 برای کاربران ابزارهای همراه اپل منتشر شد و در مدت زمانی اندک، تعداد کثیری از کاربران، دستگاه خود را به سیستم عامل جدید آپدیت نمودند اما طبیعتا هر سیستم عاملی در ابتدای راه پر است از مشکلات متنوع.

حالا اهالی کوپرتینو سعی دارند تا با ارائه آپدیت iOS 9.0.1، باگ ها و مشکلات بزرگی که تاکنون شناسایی شده را از بین ببرند. کاربران پس از آپدیت و حین مراحل راه اندازی اولیه، دیگر متوقف نخواهند شد و مراحل به طور کامل طی می گردد.

در iOS 9.0.1، مشکل تایمر و آلارم نیز برطرف شده و اپلیکیشن به درستی کار خواهد کرد، بنابراین نگران خواب ماندن و فراموش کردن کارهایی که به تلفن تان سپرده بودید نباشید. باگ برطرف شده ی دیگر، ویدیوهای متوقف شده در سافاری و Photos هستند. وقتی ویدیوها را متوقف می کردید، تصویر حالتی نامتعارف به خود می گرفت.

حجم آپدیت 34.1 مگابایت است و به صورت OTA عرضه می گردد. بنابراین ممکن است همین حالا یا چند روز دیگر قادر به دریافت آپدیت باشید. در هر صورت با سر زدن به قسمت Software Update در بخش تنظیمات دستگاه خود می توانید در جریان اتفاقات قرار بگیرید. وقتی دانلود آپدیت به پایان رسید اطمینان حاصل کنید که دستگاه حداقل 50 درصد شارژ داشته و اتصال به شبکه Wi-Fi برقرار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (45 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۳ دی ۱۳۹۴

    سلام گوشيه من تا ios9 بهم اپديت داد
    از اون به بعد ديگه واسم اپديت نيومده
    خودمم ميرم چك كنم بازم ارور ميده
    قبلا دير ميومد ولي اين سري ديگه كلا نيومد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی