ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست خم شدن آیفون 6 اس پلاس [تماشا کنید]

امروز همزمان با شروع عرضه و فروش آیفون های جدید در کشورهای مختلف دنیا، ویدیوهای متعددی در رابطه با این محصولات در اینترنت منتشر شدند. صبح امروز اولین دراپ تست آیفون را برای شما منتشر ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۳ مهر ۱۳۹۴ | ۲۳:۴۸

امروز همزمان با شروع عرضه و فروش آیفون های جدید در کشورهای مختلف دنیا، ویدیوهای متعددی در رابطه با این محصولات در اینترنت منتشر شدند. صبح امروز اولین دراپ تست آیفون را برای شما منتشر کردیم و اکنون می خواهیم به سراغ آزمایش خم شدن این دستگاه رویم.

قطعا ماجرا خم شدن آیفون ۶ پلاس و حاشیه های آن را به خاطر دارید. اپل با در نظر گرفتن آن ماجرا، تغییراتی را در آیفون های جدید اعمال کرد تا دیگر کاربران نگران خم شدن دستگاه خود نباشند. مهندسان مقیم کوپرتینو آلمینیوم مقاوم تری را در آیفون 6 اس پلاس به کار گرفتند و حتی ضخامت دستگاه را نیز به میزان 0.2 میلیمتر افزایش دادند. اما آیا این اقدامات مؤثر بوده است؟

در ویدیو زیر میزان مقاومت آیفون 6 اس پلاس مورد بررسی قرار می گیرد. همانطور که می توانید مشاهده کنید، این دستگاه دیگر مانند سابق به راحتی خم نمی شود. هرچند اگر دو نفر با یکدیگر به آن فشار وارد کنند، در نهایت این موضوع محقق می گردد!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • محمد
    محمد | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    مگه ميلگرده كه اينجوري بجونش افتادن خب مسلمن خم ميشه طرف داشت ازشدت فشاردندوناي خودشو خورد ميكردبه اين چيزا باشه من سوني z1 داشتم هي گفتن ضد ابه يبار شستمش خاموش شد ديگه روشن نشد نميدونم چرا اين زور ازماييارو بابرنداي ديگه نميكنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی