ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همه مشخصات Nexus 6p از طریق انتشار رندرهای جدید فاش شدند

Nexus 6p را می توان اولین همکاری مستقیم هوآوی با گوگل دانست و اکنون حاصل این همکاری و مشخصات موبایلی که هوآوی و گوگل در دست توسعه دارند، دو روز پیش از معرفی رسمی به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ مهر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

Nexus 6p را می توان اولین همکاری مستقیم هوآوی با گوگل دانست و اکنون حاصل این همکاری و مشخصات موبایلی که هوآوی و گوگل در دست توسعه دارند، دو روز پیش از معرفی رسمی به شکل کامل از طریق اسلایدهایی فاش گشته اند.

بر اساس اطلاعات مندرج در اسلایدهای یاد شده، می توان گفت که Nexus 6p، اولین تلفن همراه با جنس بدنه تمام فلزی از سری نکسوس است؛ محصولی که با نمایشگری ۵.۷ اینچ و رزولوشن 2K همراه گشته و حفاظت از صفحه نمایش را نیز لایه ای از گوریلا گلس ۴ بر عهده دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به مشخصات دقیق این تلفن همراه علاوه بر تصاویر و رندرهای جدیدی که از آن منتشر گشته.

چیپست اصلی دستگاه همانطور که پیش از این نیز گمانه زنی می شد، اسنپدراگون ۸۱۰ (نسخه ۲.۱) است. در این چیپست، پردازنده ای ۸ هسته ای به همراه پردازشگر گرافیکی آدرنو ۴۳۰ قرار گرفته اند. باتری دستگاه نیز برابر با ۳۴۵۰ میلی آمپر بوده و Nexus 6p، از دو اسپیکر استریو علاوه بر یک سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه نیز بهره می برد.

مشخصا در جدیدترین نکسوس، شاهد استفاده از آخرین نسخه اندروید موسوم به مارشملو یا همان اندروید ۶.۰ خواهیم بود که به امکانات جالبی از جمله ویژگی «Now on Tap» تجهیز شده است. با کمک همین قابلیت، کاربر می تواند به آسانی و سرعت بسیار بالایی، در خصوص موارد مختلفی اطلاعات جانبی بسیاری کسب کند.

از سایر قابلیت های اندروید ۶، می توان به مدیریت دسترسی اپلیکیشن ها به بخش های مختلف موبایل (از جمله میکروفن و دوربین) و همچنین بومی سازی حسگر شناسایی اثر انگشت اشاره داشت.

حاصل همکاری مشترک هوآوی و گوگل در چهار رنگ عرضه خواهد شد؛ نقره ای، خاکستری، سفید و طلایی که البته در اسلاید ها ذکر گشته که رنگ طلایی در ابتدای کار صرفا در کشور ژاپن فروخته خواهد شد. افرادی که Nexus 6p را برای خرید انتخاب می کنند می توانند از میان گزینه های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، محصول مورد نظر خود را برگزینند. در نهایت باید گفت که بر اساس اطلاعات فاش شده پیشین، این موبایل مجهز به پورت USB-C بوده و وزنی برابر با ۱۷۸ گرم دارد که برای یک تلفن همراه با نمایشگر ۵.۷ اینچ و بدنه ای تمام فلزی، مناسب به نظر می رسد.

در حال حاضر انتظار می رود که گوگل، Nexus 6p به همراه Nexus 5X را در مراسم روز سه شنبه خود معرفی نماید. لازم به ذکر است که این رویداد، ساعت ۲۰.۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak (1)-w600 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak (2)-w600 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak-w600 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak (3)-w600 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak (4)-w600 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak (5)-w600 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak (6)-w600 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak (7)-w600 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak (8)-w600 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak (9)-w600  Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak (11)-w600 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak (12)-w600 Slides-for-Nexus-6p-presentation-leak (13)-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Sajad_alipour
    Sajad_alipour | ۵ مهر ۱۳۹۴

    نمیدونم چرا اینقد شبیه این گوشی zte هستش که سال 2013 معرفی شده

    • شهریار
      شهریار | ۶ مهر ۱۳۹۴

      والا هوااوی طراحیش زیباتر و پخته تره
      شباهتی هم ندارن بهمدیگه
      اصولا شباهت به اونی میگن که تورو یاد یه محصول دیگه بندازه .
      هوواوی از هر لحاظ بهتر و دلپسند تره . این واقعا زشته

  • علیرضا
    علیرضا | ۵ مهر ۱۳۹۴

    اگه صفحش امولد باشه، با این سخت افزار و (قیمت احتمالا مقرون به صرفه) و پشتیبانی سری نکسوس و اون اسپیکر های استریو، رسما یه کنسول بازی میشه که هیچ حرفی توش نیست!

  • عادل
    عادل | ۵ مهر ۱۳۹۴

    گوشی هواوی نکسوس بدوندشک بهترین فبلت سال خواهد شد...
    واقعا قشنگ و خلاقانه ساخته شد.

  • Fardin
    Fardin | ۵ مهر ۱۳۹۴

    هر دوتاشون عالین هواوی واقعا عالیه تنها ضعفشون پشتیبانیه که با نکسوس حل میشه پیشرفت خیلی خوبی کرده

  • pars
    pars | ۵ مهر ۱۳۹۴

    طراحیش جدید و زیباست . خیلی خوشحالم که نکسوس جدید رو دیگه موتورولا نزده و هواوی تولیدش میکنه . شرکت بسیار معتبریه که دیگه گوگل باهاش کار میکنه

    • BuBo
      BuBo | ۵ مهر ۱۳۹۴

      من دیشب که لینک رو گذاشتم گفتم بعضی از رفقا زود قضاوت کردن، الان که تصاویر باکیفیت و با جزییات رو ببینید آدم متوجه میشه زیبایی خاصی داره، بعضی ها ندیده یه ضرب میکوبیدنش.
      ولی باز منتظرم تا دو روز دیگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی