ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

چالش بزرگ مغزها؛ معرفی بازی Mind Games

مطمئنا همگی با بازی های پرورش ذهن همچون Peak، Elevate، Lumosity و NeuroNation آشنایید؛ اپلیکیشن هایی که در قالب بازی و سرگرمی، با دادن تمرینات روزانه به ارتقای مهارت های مختلف ذهنی شما مثل حافظه، منطق، تمرکز و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

مطمئنا همگی با بازی های پرورش ذهن همچون Peak، Elevate، Lumosity و NeuroNation آشنایید؛ اپلیکیشن هایی که در قالب بازی و سرگرمی، با دادن تمرینات روزانه به ارتقای مهارت های مختلف ذهنی شما مثل حافظه، منطق، تمرکز و دایره لغات کمک می کنند.

Mind Games یکی دیگر از همین بازی هاست که می توانید در آن مهارت های ذهنی خود را بسنجید، به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرید و با شرکت در چالش های آن هر روز باهوش تر از دیروز شوید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Mind Games شاید از لحاظ روند پیشروی کاربر و گرافیک محیط، فرسنگ ها با عنوانی همچون لوموسیتی فاصله داشته باشد، اما برگ برنده ای دارد و آن هم مالتی پلتفرم بودن بازیست.

4W5_Ja5jV6fs8aoETRgKupkxIkOUjyft3CeidbNtndF7jZBfnKlN2BnTjpQHDfp48g=h900

بر خلاف بازی هایی که در مقدمه اشاره کردیم، Mind Games برای ویندوزفون هم منتشر شده؛ بنابراین طیف وسیع تری از کاربران تلفن های هوشمند می توانند از تمرینات ذهنی منحصر به فردش بهره ببرند.

مثل دیگر بازی های این سبک، Mind Games تمرینات روزانه اش را در قالب بیش از 20 بازی مختلف به شما ارائه می کند که محوریتشان بر چهار موضوع تمرکز، حافظه، ریاضی و دایره لغات است.

Hs2lqvg5eHuHKhv2-yuU1ZpcxyYI0i7r-hQHVUBxH3ajw4pSeSugBZVXWCCnchnaxFo=h900

مثلا برای تقویت حافظه، می توانید وارد بازی به خاطر سپردن چهره ها شوید یا اگر ریاضیتان خوب نیست، تمرینات سرعتی حل معادلات را انجام دهید. با انجام هر بازی، مهارتتان هر روز در قسمت مربوط به آن بالاتر می رود و می توانید نمودار پیشرفت خود را به صورت روزانه مشاهده کنید.

تعدادی از مینی گیم های Mind Games رایگانند و می توانید هر روز آنها را بازی کنید، اما بقیه بازی ها تنها تا 3 مرتبه به صورت مجانی در اختیارتان قرار گرفته اند و برای بازی مجدد باید آنها را به روش درون برنامه ای خریداری کنید.

اگر دوست دارید که اوقات فراغتتان را صرف پرورش مهارت های ذهنی کنید، Mind Games می تواند یکی از انتخاب های بسیار خوبتان باشد.

Mind Games

Mind Games

سازنده: Mindware Consulting, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 15.8 / 15 / 9.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • نیما قائدشرفی
    نیما قائدشرفی | ۶ مهر ۱۳۹۴

    سلام
    بسیار خوب میشد اگر به جای این بازی دموده از بازی جدید و خوش ساخت مغزینه که توسط چند نفر در شیراز ساخته شده یک مطلب می نوشتید و از کسایی که در ایران دارند کار میکنند حمایت می کردید.
    پ.س : من عضو این استودیو بازی سازی نیستم ولی حیفم میاد که از چنین بازی مطلب می نویسید ولی از بازی های ایرانی مطلبی نمی نویسید
    سپاس

  • میلاد کردی
    میلاد کردی | ۵ مهر ۱۳۹۴


    سلام دوستان
    میدونم کار درستی نیست دادن نظر نامربوط!
    ولی میشه بفرمایین کدوم لپ تاپ مناسبتره ؟!
    Asus K555LB i5
    Lenovo Z5170 i5

  • مجتبی
    مجتبی | ۵ مهر ۱۳۹۴

    lumosity برای اندروید هم در گوگل پلی موجود هست

  • هژیر
    هژیر | ۵ مهر ۱۳۹۴

    ساده و در عین حال کاربردی

مطالب پیشنهادی