ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بخش Notes در فیسبوک با طراحی جدید بروز رسانی شد

از سال ها پیش قابلیتی وجود داشت در فیسبوک با نام «Notes» که کاربران می توانستند توسط آن، متن هایی را در پروفایل خود ذخیره کنند. اگرچه این ویژگی، ابزاری مناسب برای وبلاگ نویسی تلقی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

از سال ها پیش قابلیتی وجود داشت در فیسبوک با نام «Notes» که کاربران می توانستند توسط آن، متن هایی را در پروفایل خود ذخیره کنند. اگرچه این ویژگی، ابزاری مناسب برای وبلاگ نویسی تلقی می شد اما مارک زاکربرگ همواره عنوان نموده که بخش نوت ها، جهت وبلاگ نویسی توسعه نیافته و برای این کار مناسب نیست.

حال اما پس از چندین سال، فیسبوک بالاخره این بخش را بروز رسانی کرده و نمایی تازه به متن ها بخشیده.

در حال حاضر کاربران این شبکه اجتماعی می توانند قالب بندی های متفاوتی را برای متون خود برگزینند و تصاویری را نیز در بالا و لا به لای متن جای دهند. می توانید تصاویر را با اندازه دلخواه در میان نوشته خود قرار داده، هدر و همچنین لیست هایی را ایجاد کرده و سپس دوستان خود را با قلم شیوای خود تحت تاثیر قرار دهید.

ظاهر کلی Notes اکنون شباهتی بی اندازه به متون در اپلیکیشن Medium دارد و البته باید خاطرنشان کرد که فیسبوک برای بازطراحی بخش Notes، از تیم توسعه همین اپلیکیشن یاری گرفته است. شبکه اجتماعی یاد شده حدودا دو ماه پیش، طراحی جدید نوت ها را مورد آزمایش قرار داد اما آن را از روز گذشته به شکل عمومی در اختیار کاربران فیسبوک قرار داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی