ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند HTC One M9e مجوز سازمان TENAA را دریافت کرد؛ آیا این موبایل در هفتم مهرماه رونمایی می شود؟

هفته گذشته اعلام کردیم که براساس جدیدترین شایعات، تلفن هوشمند اچ تی سی A9 قرار نیست که در تاریخ هفتم مهرماه رونمایی شود. پوستری که در رابطه با رویداد این روز منتشر گردید نیز به معرفی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

هفته گذشته اعلام کردیم که براساس جدیدترین شایعات، تلفن هوشمند اچ تی سی A9 قرار نیست که در تاریخ هفتم مهرماه رونمایی شود. پوستری که در رابطه با رویداد این روز منتشر گردید نیز به معرفی تلفن های هوشمند Butterfly 3 برای چین و نسخه جهانی جدیدی از +One M9 اشاره دارد که قرار است با نام HTC One M9e معرفی شود.

امروز نیز با ارائه مجوز سازمان TENAA چین به تلفن هوشمند  HTC One M9e صحت این شایعه بیش از هر زمان دیگری تقویت شد. این محصول دارای یک نمایشگر IPS پنج اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی  441ppi است.

دستگاه از یک چیپست  MT6795 مدیاتک با هشت هسته و سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز بهره می برد. 2 گیگابایت رم در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی که از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی آن تا 128 گیگابایت قابل ارتقاست نیز امکانات ذخیره سازی این تلفن هوشمند را تشکیل می دهند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

دوربین اصلی این موبایل 13 مگاپیکسلی است و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین جلویی چهار مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده و نسخه 5.0.2 اندروید نیز از قبل روی آن بارگذاری گردیده.

ضخامت این تلفن هوشمند برابر با 9.61 میلیمتر اعلام گردیده که در مقایسه با نسخه قبلی اش کمتر است و متاسفانه باید بگوییم که سایر مشخصات آن در قیاس با مدل +One M9 در جایگاه پایین تری قرار دارند.

برای نمونه نمایشگر مدل One M9+ ازنوع LCD 3 است در حالی که مدل جدیدتر یک نمایشگر IPS را در داخل بدنه خود جای داده است. نکته دیگر اینکه One M9+ دارای رزلوشن QHD  (یعنی 1440 در 2560 پیکسل) است در حالی که این رقم برای مدل M9e برابر با 1080 در 1920 پیکسل اعلام گردیده.

از دیگر تفاوت های این دو مدل می توان به دوربین های اصلی آنها (20 مگاپیکسلی در نسخه قدیمی تر و 13 مگاپیکسلی در نسخه جدیدتر) و میزان رم (سه گیگابایت در نسخه +M9 و 2 گیگابایت در نسخه M9e) اشاره نمود. لازم به ذکر است که مدل جدیدتر این تلفن هوشمند از استاندارد ارتباطی 4G LTE هم پشتیبانی می کند.

گفته می شود که این گجت به جای تاریخ 29 سپتامبر، در جریان یک رویداد رسانه ای بزرگ که قرار است در شهرهای مختلف دنیا برگزار گردد، در ماه آینده رونمایی شود. انتظار می رود که تلفن هوشمند تازه اچ تی سی در ماه اکتبر نیز وارد بازارهای جهانی شود.

The-HTC-One-M9e-is-certified-by-TENAA-in-China (1) The-HTC-One-M9e-is-certified-by-TENAA-in-China

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • علی
    علی | ۶ مهر ۱۳۹۴

    البته یه میانردست اما میان رده که دیگه مراسم نمیخواد!

  • علیرضا
    علیرضا | ۵ مهر ۱۳۹۴

    نمیدونم اولین نفر کی به HTC اسپیکر استریو زدن رو یاد داده!؟
    دیگه داره مسخرشو در میاره.
    اگه ایرانی بود، صابونم می زد روش اسپیکر استریو میذاشت!

  • Thinkdifferent
    Thinkdifferent | ۵ مهر ۱۳۹۴

    شديدا طرفدار اچ تي سي هستم ولي در واكنش به اىن خبر فقط باىد گفت:واقعا داره چيكار مىكنه؟

  • rk.reza
    rk.reza | ۵ مهر ۱۳۹۴

    این اچ تی سی داره گور خودشو با دست خودش میکنه سونی از اشتباهاتش درس گرفت و امسال به گوشی خارق العاده تو همه زمینه ها داد بیرون اما اچ تی سی........
    ورشکستگی نزدیک است

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۵ مهر ۱۳۹۴

    با اون طراحی که ازش لو رفته بود دیدیم معرفی نشه بهتره :/

مطالب پیشنهادی