ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعات از کمتر بودن ظرفیت باتری 2 DROID Turbo موتورولا نسبت به نسل پیشین حکایت دارند

زمانی که موتورولا DROID Turbo را به بازار عرضه کرد، این محصول در زمره قوی ترین تلفن های هوشمند اندرویدی به شمار می رفت که باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی آن، با عملکرد ترکیبی ۴۸ ساعته بین ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

زمانی که موتورولا DROID Turbo را به بازار عرضه کرد، این محصول در زمره قوی ترین تلفن های هوشمند اندرویدی به شمار می رفت که باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی آن، با عملکرد ترکیبی ۴۸ ساعته بین تمام محصولات دیگر در صدر جدول قرار داشت.

اکنون یکسال از آن زمان گذشته و پس از عرضه نسل جدید Moto X و Moto G، به نظر می رسد دیگر کم کم می توانیم خود را برای رونمایی از 2 DROID Turbo نیز آماده کنیم، محصولی البته بر اساس شایعات در آمریکا با نام Moto X Force عرضه خواهد شد (همانطور که نسخه Play از Moto X نیز در این کشور با نام DROID MAXX 2 عرضه می شود).

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اگر شایعات حقیقت داشته باشند، Moto X Force یا همان DROID Turbo 2 به یک نمایشگر ۵.۴۳ اینچی P-OLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ مجهز است که ویژگی منحصر به فرد آن «نشکن» بودن به شمار می رود.

چیپست در نظر گرفته شده برای 2 DROID Turbo اسنپدراگون ۸۱۰ است که ۸ هسته دارد و به واحد پردازش گرافیکی ادرینو ۴۳۰ و ۳ گیگابایت حافظه رم مجهز است.

از دیگر خصوصیات سخت افزاری تلفن هوشمند موتورولا نیز می توان به ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و دوربین های ۵ و ۲۱ مگاپیکسلی در پشت و جلوی محصول اشاره کرد.

و اما مهمترین ویژگی دستگاه یعنی باتری که در مورد آن باید بگوییم در نسل دوم از ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعت به ۳۷۶۰ کاهش یافته و باید دید سازنده توانسته این مقدار را با بهبود های نرم افزاری جایگزین کند یا خیر.

این تلفن هوشمند همچنین نخستین محصول سری DROID به شمار می رود که ظاهر آن از طریق سایت moto maker قابل شخصی سازی است، علاوه بر این اما خریداران می توانند در صورت ناراضی بودن از طراحی خود، یکبار تا مدت ۲ سال پس از دریافت محصول، آن را باز طراحی کرده و تعویض نمایند.

در پایان گفتیست بر اساس شایعات DROID Turbo 2 قرار است در ۱۵ اکتبر برابر با ۲۳ مهر ماه رونمایی شده و عرضه آن نیز از ۲۹ اکتبر مصادف با ۷ آبان آغاز شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • zoroastrian
    zoroastrian | ۵ مهر ۱۳۹۴

    حالا ظرفیت باتری رو کم می کنن .؟ مد نشه بلند صلوات .! :D

  • Great M
    Great M | ۵ مهر ۱۳۹۴

    منم موتورلا رو دوست دارم اما خدمتي كه اين چيني ها به مشتري ها كردن مثال زدنيه،كي باعث شد سامسونگ متريالش رو عوض كنه؟كي باعث ارزون تر شدن همه گوشي ها شد؟حالا پردازنده هاي مدياتك و خط توليد هاي سامي و آيفون و سوني كه بماند

  • Taimaz Sanayi
    Taimaz Sanayi | ۵ مهر ۱۳۹۴

    اندروید مارشملو طبق اخبار بسیار کم مصرف تر و بهینه تر شد اتفاق غیر عادی نیست که شرکت ها برای پایین آوردن مدت زمان شارژ شدن باتری دیوایسشون ظرفیت باتریش رو کمتر کنن.

مطالب پیشنهادی