ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شوهی یوشیدا به تحلیل مایکل پکتر مبنی بر «این آخرین نسل کنسول های بازی است» پاسخ داد

چند روز پیش برایتان نوشتیم که مایکل پکتر، تحلیل گر سازمان امنیتی WedBush معتقد است که نسل حاضر کنسول های بازی، آخرین چرخه ی واقعی آنها خواهند بود و بعد از آن، محصولات جدیدی جایگزین خواهند ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

چند روز پیش برایتان نوشتیم که مایکل پکتر، تحلیل گر سازمان امنیتی WedBush معتقد است که نسل حاضر کنسول های بازی، آخرین چرخه ی واقعی آنها خواهند بود و بعد از آن، محصولات جدیدی جایگزین خواهند شد. اما روز گذشته، شوهی یوشیدا، مدیر استودیوهای جهانی سونی در پنل لایو استریم همایش EGX بیرمنگهام به این سخنان پاسخ داد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

یوشیدا در این رویداد گفت:

گوش دادن به حرف های مایکل خیلی سرگرم کننده است. آیا با من هم نظر هستید؟ (وی پس از گفتن این عبارت قدری می خندد و سپس ادامه می دهد)

ما به تمام این پیش بینی ها و آنالیزها نگاه می کنیم و مشاهده می نماییم که هر سال، همان کمپانی ها نظرات خود را عوض می کنند چرا که رویدادهای سال قبل را می بینند. آن ها به شکلی دراماتیک، برآیند های خود را تغییر می دهند.

من با شنیدن چنین مسائلی مشکلی ندارم چرا که این دست حدس و گمان ها خیلی جالب است... برای سال های طولانی، کنسول ها مرده به حساب می آمدند. حتی زمانی که کنسول پلی استیشن وان ساخته می شد، تحلیل گران می گفتند که آینده از آن پی سی است و دیگر جایی برای کنسول های خانگی باقی نمانده.

همیشه و همواره، این پیش بینی غلط از آب در آمده و تا زمانی که مردم با شور و اشتیاق به بازی کردن با کنسول هایشان ادامه دهند، ما نیز سخت تلاش کرده و همه ابعاد را بهبود می بخشیم.

اما برای روشن شدن مسئله، باید گفت که پکتر به صورت مستقیم اظهار نکرد که دیگر هیچ کنسولی وجود نخواهد داشت، بلکه به اعتقاد او، کنسول های بعدی به نیمی از موفقیت نسل کنونی می رسند و دیگر نباید محصولی با این نام (کنسول) عرضه شود.

جدا از این نکته، یوشیدا اشاره کرد که سونی با دقت فراوان سعی می نماید که نسخه های بازسازی شده ی بازی ها قبلی را عرضه کند. چرا که نیمی از خریداران پلی استیشن 4، پیش از آن پلی استیشن 3 را در اختیار نداشتند. بنابراین شاید در آینده بتوانیم شاهد چنین نسخه ای برای بازی کیلزون نیز باشیم، هرچند که یوشیدا فعلاً سخنی در این رابطه به زبان نیاورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • abdulMirza
    abdulMirza | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    سلام
    بابا دوستان عزیز ول کنین بخدا این بحث کنسول بازی و پی سی بازی و غیره و اینچیزا مهم اینه که ما گیمریم و همنوعیم و چقدر گیم های رایانه ای عزیزمون دوست داریم حالا چه با پلی استیشن چا با پی سی و چه ایکس باکس

  • Shayan_Q9
    Shayan_Q9 | ۵ مهر ۱۳۹۴

    کنسول حالا حالا جای کار داره! :) وقتی که کنسول هست، چرا pc?

  • Mohammad_Ghasemi
    Mohammad_Ghasemi | ۵ مهر ۱۳۹۴

    دنیای گیم بدون سونی معنی ایی نداره

  • M.R.P
    M.R.P | ۵ مهر ۱۳۹۴

    یوشیدا خوب جواب پچر و همفکراشو داد، خوشم اومد. کنسولای بعدی دیدنشون دیدن داره ;)
    ------
    پ.ن:
    من هیچ زمان فاز 2 گروه از دوستانو نمیفهمم! دوستانی که میگن کنسول سرتر از پی سی هست و دوستانی که میان میگن پی سی 4 اِوِر !!
    آخه ببینید این 2تا چه ربطی به هم دارن؟ پی سی فقط واسه بازی نیست و 1000 کار میشه باهاش کرد، و زمانی که بخواید باهاش بازی کنید قاعدتا باید هزینه هنگفتی بدید تا بازی های روز رو با کیفیت بالا اجرا کنید.کنسول فقط برای بازی هست(کاری به قابلیت های بعضی کنسولا ندارم، ولی اصل کنسول واسه بازیست) و قیمتش واسه کاری که انجام میده فقط خوبه! نه بیشتر! اگر شما یک خوره گیم هستید میبایست کنسول هم داشته باشید(البته PC م باید حتما داشته باشید! حتی فکر اینکه یک سری بازی های استراتژی رو از دست بدیم هم گناهه)
    خب حالا چرا این 2 جماعت میان میزنن توی سر همو من نمیفهمم! حرف هیچکدومتون منطقی نیست!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی