ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند ماژولار RePhone ماه آینده عرضه خواهد شد

استارتاپی به نام Seeed Studio در روزهای گذشته پروژه جدید خود مبنی بر یک تلفن هوشمند ماژولار با بستر نرم افزاری متن-باز را در «کیک استارتر» قرار داد و پس از دو روز، قادر شد به هدف ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

استارتاپی به نام Seeed Studio در روزهای گذشته پروژه جدید خود مبنی بر یک تلفن هوشمند ماژولار با بستر نرم افزاری متن-باز را در «کیک استارتر» قرار داد و پس از دو روز، قادر شد به هدف خود، یعنی جذب سرمایه عمومی ۵۰ هزار دلاری برای توسعه این محصول دست پیدا کند.

این پروژه، RePhone نام دارد و از ۱۱ ماژول مختلف بهره می برد که بخش های مختلف موبایل را تشکیل می دهند. این ماژول ها شامل نمایشگر، GPS، و ارتباط با شبکه های مخابراتی (ماژول cellular) هستند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این استارتاپ در واقع می خواهد کاربردهای دیگری را از تلفن های هوشمند به کاربران نشان دهد که تا کنون به آنها فکر نکرده اند. در واقع اکنون یک فرد قادر است ظاهر کلی موبایل را به شکلی دیگر درآورده و آن را در مکان های متفاوتی مورد استفاده قرار دهد. Seeed Studio در همین رابطه این ویدیو را منتشر نموده که می توانید با مشاهده آن، آشنایی بیشتری با کیت مورد بحث پیدا کنید.

مدیر بخش بازاریابی Seeed می گوید: «تلاش داشته ایم استفاده های جدیدی از تلفن های هوشمند را برای افراد به نمایش گذاشته و مفهوم اپلیکیشن ها را نیز دستخوش تغییر کنیم. در نتیجه تصمیم گرفتیم ابزار مناسب را در اختیار خود کاربر قرار داده تا بر اساس نوع نیازش، بتواند محصولی هوشمند با قابلیت ارتباط و تماس را توسعه دهد. در واقع با این کار برخی محدودیت ها را از سر راه برداشته ایم.»

این شرکت همچنین ماژولی را تهیه دیده که می توان آن را به ساعت Pebble متصل نمود و قابلیت ارتباط تماس صوتی را به آن افزود.

rephone-2-e1443292940128-w600

لازم به ذکر است که Seeed، در ماه میلادی آینده این کیت سخت افزاری را برای افراد علاقمند و اشخصای که در تهیه آن به شکل مالی مشارکت کرده بودند، ارسال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mahmood
    mahmood | ۶ مهر ۱۳۹۴

    viva open source world \o/ Ashya ro ham open source kardan.eyval

    • Nima
      Nima | ۶ مهر ۱۳۹۴

      فارسی حرف بزن

مطالب پیشنهادی