ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندر ویدیویی دیگری از لومیا 950 XL که ابعاد دقیق این موبایل را به نمایش می کشد

لومیا ۹۵۰ XL را می توان یکی از تلفن های همراهی دانست که در ماه های اخیر، اطلاعات بی شماری در مورد آن افشا شده. البته چنین حالتی، به هیچ عنوان غیر عادی نیست؛ طرفداران ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ مهر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

لومیا ۹۵۰ XL را می توان یکی از تلفن های همراهی دانست که در ماه های اخیر، اطلاعات بی شماری در مورد آن افشا شده. البته چنین حالتی، به هیچ عنوان غیر عادی نیست؛ طرفداران مایکروسافت و ویندوز فون مدت هاست که در انتظار معرفی یک موبایل با چنین مشخصاتی هستند و صرفا در ابتدای همین هفته بود که شاهد منتشر شدن اسلایدهایی بودیم که ظاهر کلی و همچنین اطلاعات دستگاه را به نمایش کشیدند.

اکنون اما تصویر و ویدیوی دیگری از این محصول منتشر شده که گفته می شود مربوط به رندر کامپیوتری مخصوص سازندگان هستند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس اطلاعات جدید، کارخانه سازنده لومیا ۹۵۰ اکس ال برای ساخت دستگاه از این رندر بهره برده است و قاعدتا محصول نهایی پس از رونمایی باید چنین ظاهری داشته باشد.

اکانت OnLeaks در توئیتر در کنار این ویدیو، برخی اطلاعات جانبی در مورد ابعاد دستگاه را نیز منتشر نموده. بر اساس گفته های این منبع، لومیا ۹۵۰ اکس ال ابعادی برابر با ۱۵۱.۹ در ۷۸.۴ میلیمتر دارد و ضخامت آن نیز به ۷.۸ میلیمتر می رسد.

البته ماژول دوربین برآمده است و در این نقطه، ضخامت دستگاه به ۹.۹ میلیمتر رسیده. در کنار اینها تایید شده که نمایشگر ۵.۷ اینچ بوده و از رزولوشن Quad HD استفاده می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • Taimaz Sanayi
    Taimaz Sanayi | ۶ مهر ۱۳۹۴

    خوشگله ولی رنگه مشکیش خیلی شکیل تر بود

  • Shahriar
    Shahriar | ۶ مهر ۱۳۹۴

    زیباست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی