ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن های هوشمند «لیگو» رسما در ایران رونمایی شدند

شب گذشته طی مراسمی در هتل اوین تهران با حضور مدیران برند لیگو، فعالان بازار موبایل کشور و نمایندگان رسانه‌ ها و خبرنگاران از محصولات لیگو در ایران رسما رونمایی به عمل آمد. در این ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۳

شب گذشته طی مراسمی در هتل اوین تهران با حضور مدیران برند لیگو، فعالان بازار موبایل کشور و نمایندگان رسانه‌ ها و خبرنگاران از محصولات لیگو در ایران رسما رونمایی به عمل آمد.

در این مراسم که چهره‌های بزرگ توزیع و پخش صنعت موبایل کشور حضور داشتند، مدیران شرکت نیک الکترونیک، نماینده انحصاری لیگو در ایران، به بیان پیشینه شرکت، اهداف و چشم‌اندازهای خود پرداختند. در ادامه می توانید بیانیه خبری ارسالی از سوی شرکت نیک الکترونیک برای دفتر دیجیاتو را مطالعه فرمایید.

5-w600

 آقای افلاطونیان،مدیرعامل هولدینگ جهان الکترونیک ( مادر شرکت نیک الکترونیک) هدف از تاسیس این شرکت را تلاش جهت ارتقای زندگی فردی، اجتماعی و اقتصادی با تامین کالاهای با کیفیت در حوزه آی‌تی بیان داشت و چشم‌ انداز شرکت خود را کسب جایگاه سه رتبه برتر بازار آی‌تی ایران در طی سه سال آینده ذکر نمود. سبد محصولات حال حاضر نیک الکترونیک را موبایل های هوشمند لیگو، تبلت‌های اسمارت رونیکس تایوان و پاوربانک‌های نیک تشکیل می دهند.

2-w600

آقای پارکر، مدیرعامل لیگو که برای بازدید از شرکت نیک الکترونیک و بازار ایران به کشورمان سفرکرده است نیز توضیحات جذابی را در مورد لیگو و بازارهای بزرگی که این برند در دنیا فتح کرده ذکر نمود.

بر اساس صحبت‌های مهندس سلطانی، لیگو به زودی در 50 فروشگاه مطرح تهران و در سه ماه آینده در بیشتر مراکز استان‌ها حضور خواهد داشت. اما یکی از جالب‌ترین نکاتی که بارها توسط مدیر شبکه فروش نیک الکترونیک به آن اشاره شد، به دیدگاه این شرکت در باب سرویس و خدمات پس از فروش، با نام نیک سرویس باز می‌گردد. بر اساس دیدگاه این شرکت، کیفیت و نظارت در مرحله طراحی و تولید محصولات باید به‌شکلی انجام گیرد تا مشتری از مراجعه به مراکزسرویس و خدمات پس از فروش بی‌نیاز گردد.

با آنکه این شرکت برای محصولات خود گارانتی واقعی 12 ماهه و گارانتی تعویض یک‌ماهه را در نظر گرفته است اما بر این عقیده است که کیفیت محصول در دسترس مشتری باید به‌اندازه‌ای باشد تا از خدمات پس از فروش و تعمیر بی‌نیاز گردد. در زمینه روابط پایدار با مشتری و CRM، سرویس تماس تلفنی 24،7 ( 7 روز هفته، 24 ساعت شبانه روز) در توسعه عمیق رابطه نیک الکترونیک با مشتری‌های این شرکت نقش مهمی را ایفا می‌کند.

Leagoo_Elite1_2-w600

استفاده از قطعات کمپانی‌های بزرگی همچون سونی ( سنسور دوربین)، ژاپن دیسپلی JDI ( نمایشگر)، مدیاتک (چیپ پردازشی) و همچنین به‌کارگیری ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که معمولا در موبایل های پرچمدار برندهای مطرح یافت می‌شود در تلفن های همراه لیگو با قیمت اقتصادی از مواردی بود که به چندین بار مورد اشاره قرار گرفت. هم اکنون محصولات لیگو در 12 مدل و در دو سری الیت (Elite) و لید (Lead) تولید و عرضه می‌شوند.

Leagoo_Lead2s-w600

لازم به ذکر است  که شرکت نیک‌الکترونیک به‌پاسداشت حمایت مشتریان و مردم از این برند، به بازدیدکنندگان از غرفه این شرکت در نمایشگاه ایران تلکام 2015 (4 تا 7 مهرماه)، کارت تخفیف ویژه‌ 10 درصدی برای خرید موبایل های لیگو اهدا می کند.

بازدید‌کنندگان از غرفه لیگو ( سالن 11-10 غرفه 54) می‌توانند از ۴ الی ۱۹ مهرماه با در دست‌ داشتن این کارت تخفیف‌ها موبایل مورد نظر خود را از فروشگاه‌های لیگو و یا فروشگاه آنلاین بست‌نیک خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • حسین
    حسین | ۹ مهر ۱۳۹۴

    سلام
    من قبلا یک گوشی هواووی داشتم به تازگی یکی از همین لیگو ها رو خریدم خدایی هم از خدماتش راضیم و هم از گوشیش. درسته چینیه ولی 24 ساعته شماره 87100 جواب میده و ... چینی هم جنس خوب داره و هم جنس بد. هواووی که همه دارن می خرن بده آیا؟

  • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )
    آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 ) | ۶ مهر ۱۳۹۴

    تا وقتی شرکت های معتبر مثل اچ تی سی و سامی و اپل و ... هستند آدم پول به برند متفرقه نمیده :|

  • محمد
    محمد | ۶ مهر ۱۳۹۴

    فقط دارن گوشی چینی وارد میکنن

  • a
    a | ۶ مهر ۱۳۹۴

    همین دیگه به جای اپل و اچ تی سی میریم لیگو میگو میاریم تازه افتخارم میکنیم

    • طاها
      طاها | ۶ مهر ۱۳۹۴

      حالا مگه اپل و اچ تی سی خریدن افتخاره؟!

      • نیما ناصری
        نیما ناصری | ۶ مهر ۱۳۹۴

        به یارو گفتن خریزه با عسل نخور مریض میشی گفت مریض چیه بش گفتن هیچی بخور.
        حالا باز بیا دوباره بگو آدم با خربزه عسل بخوره مریض میشه یا نه

  • BIOHAZARD
    BIOHAZARD | ۶ مهر ۱۳۹۴

    این گوشی میان رده حتی ارزش خریداری رو نداره بهتره که ادم پول واسه گوشی بهتری بده تا این گوشی چینی

مطالب پیشنهادی