ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل Meizu: ما در ماه گذشته 2.89 میلیون دستگاه تلفن هوشمند فروخته ایم

کمپانی Meizu اخیرا به خاطر رونمایی از پرچمدار جدید خود با نام Meizu PRO 5 در مرکز توجه رسانه های مختلف قرار گرفت. این تلفن هوشمند امکانات بسیار خوبی شامل چیپست هشت هسته ای و 64 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ مهر ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

کمپانی Meizu اخیرا به خاطر رونمایی از پرچمدار جدید خود با نام Meizu PRO 5 در مرکز توجه رسانه های مختلف قرار گرفت. این تلفن هوشمند امکانات بسیار خوبی شامل چیپست هشت هسته ای و 64 بیتی اگزینوس 7420، نمایشگر Super AMOLED پنج اینچی با رزلوشن 1080p، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت و بدنه ساخته شده از منیزیم آلومینیوم دارد.

دستگاه قرار است که در قالب دو نسخه مختلف با 3 و 4 گیگابایت رم به فروش رود و به زودی نیز به بازار چین عرضه می گردد. گفته شده که این شرکت چینی یکی از معدود کمپانی های سازنده دستگاه های موبایل است که سریع ترین میزان رشد را تجربه می کند؛ طبق آمارها، Meizu توانسته 8.9 میلیون دستگاه تلفن هوشمند را در نیمه نخست امسال به فروش برساند که رشدی 540 درصدی را در مقایسه با آمار فروش سال قبل آن نشان می دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این شرکت در نظر دارد که به صورت مستمر گزارش مربوط به عملکرد مالی خود را منتشر نماید و گزارش اخیر آن نیز در راستای عمل به تعهداتش در همین رابطه منتشر گردیده. شرکت مورد بحث گزارشات مالی ماه گذشته خود را منتشر کرده و براساس اعلام آن، موفق شده است در ماه اوت امسال 2.89 میلیون عدد تلفن هوشمند بفروشد.

این رقم با در نظر داشتن دو میلیون دستگاه موبایلی که Meizu در ماه مارس به فروش رسانده بود شگفت آور است و نشان می دهد که چشم بادامی های چینی عزم خود را جزم کرده اند تا فروش ماهانه خود را به صورت صعودی بالا ببرند.

علیرغم این دستاوردها، باید بگوییم که شرکت مورد بحث ظرفیت تولید برخی از بزرگ ترین تولید کنندگان موبایل دنیا را در اختیار ندارد اما تردیدی نیست که به زودی نامش در لیست انحصاری این شرکت ها جای می گیرد.

این کمپانی چندی است که توان و انرژی خود را صرف تبدیل شدن به یکی از بزرگ ترین نام های جهانی کرده و ظاهرا حالا زمان آن رسیده که حاصل زحمات خود را برداشت کند.

اینکه شرکت مورد بحث تا پایان امسال چه تعداد موبایل را به فروش می رساند مساله ایست که هنوز هم مشخص نشده اما تردیدی نخواهد بود که رکوردهای فروش سال قبل خود را خواهد شکست چراکه عملکرد آن در مقایسه با سال قبل به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کرده.

Meizu ظرف سه ماه گذشته دو تلفن هوشمند پرچمدار را معرفی کرده (MX5 و PRO 5) و به همین دلیل تا آغاز سال جدید میلادی، احتمالا شاهد رونمایی از پرچمدار دیگری از سوی آن نخواهیم بود اما احتمال آنکه یک تلفن هوشمند اقتصادی یا میان رده از سوی آن معرفی شود چندان هم دور از ذهن نیست.

اگر خاطرتان باشد موبایل Meizu M1 Note در ماه دسامبر سال قبل رونمایی گردید، از همین رو کسی چه می داند شاید این شرکت همان جدول زمانی معرفی دستگاه های سری m Note خود را که هر شش ماه یک بار اتفاق می افتد همچنان دنبال نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آرش
    آرش | ۶ مهر ۱۳۹۴

    این خبرا که چیز عجیبی نیست !!! کشوری که جمعیت میلیاردی داره بایدم فروش محصولات توش بالا باشه

  • pooria
    pooria | ۶ مهر ۱۳۹۴

    ای کاش میزو و شیاومی وارد ایران شن

مطالب پیشنهادی