ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت و گوگل اینترنت رایگان را به نقاط مختلف کشور هند می برند

نخست وزیر کشور هند اخیرا به ایالات متحده سفر کرده و در زمان حضور خود در این کشور نیز با مدیران غول های دنیای تکنولوژی ملاقات نموده است. در نشستی که این سیاست مدار با مدیر عامل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

نخست وزیر کشور هند اخیرا به ایالات متحده سفر کرده و در زمان حضور خود در این کشور نیز با مدیران غول های دنیای تکنولوژی ملاقات نموده است. در نشستی که این سیاست مدار با مدیر عامل مایکروسافت، آقای ساتیا نادلا و مدیر عامل گوگل آقای ساندر پیچای داشت، نادلا عنوان نموده که شرکتش تصمیم دارد دسترسی به اینترنت را در ۵۰۰ هزار روستای کشور هند امکان پذیر نماید.

مایکروسافت در این خصوص با مقامات دولتی کشور هند همکاری خواهد کرد تا با تکنولوژی های نوین خود، اینترنت به ۵۰۰ هزار روستای این کشور راه پیدا کند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

رقمی که نادلا آن را عنوان کرده، جمعیت کثیری از کشور هند را تشکیل می دهد چرا که ۷۰ درصد جمعیت این کشور در ۶۴۰ هزار روستای آن زندگی می کنند.

Nadella_2562858f-w600

نادلا در همین زمینه گفت: «ما تصور می کنیم که اتصال به پهنای باند کم هزینه به همراه پردازش ابری هوشمند می تواند اینترنت را به بخش های بسیاری از این کشور آورده و تجارت های بسیاری را در آن پرورش دهد.»

ساندر پیچای، مدیر عامل گوگل نیز در این نشست خبر داد که شرکتش تصمیم دارد اینترنت وای-فای رایگان را در ۴۰۰ ایستگاه قطار در این کشور ارائه دهد. به نظر می رسد دیدار آقای Modi، نسخت وزیر هند از «سیلیکون ولی» باعث گشته تا زندگی میلیون ها انسان در کشور هند بهبود پیدا کند؛ افرادی که شاید بخش عمده ای از آنها برای اولین بار با پدیده ای به نام اینترنت رو به رو شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Nima
    Nima | ۷ مهر ۱۳۹۴

    کوفتشون بشه :(((

  • سعید
    سعید | ۷ مهر ۱۳۹۴

    بله دیگه بایدم بدن
    ساندر پیچای و ساتیا نادلا و بسیاری از کارمندان این دو شرکت هندی هستند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی