ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت Project Spark را به صورت کاملا رایگان در اختیار علاقه مندان قرار می دهد

Project Spark به صورت مستقیم یک بازی نیست، بلکه ابزاری است برای ساخت بازی، آن هم به شیوه ای ساده و به گونه ای طراحی شده که هر کسی بتواند از آن برای سرگرم کردن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

Project Spark به صورت مستقیم یک بازی نیست، بلکه ابزاری است برای ساخت بازی، آن هم به شیوه ای ساده و به گونه ای طراحی شده که هر کسی بتواند از آن برای سرگرم کردن خود استفاده کند.

از سال گذشته که این ابزار به صورت رایگان عرضه شد، برای دسترسی به بسیاری از ویژگی های مختلف و متنوع آن نیاز به پرداخت بهایی بود. اما حالا، از 5 اکتبر به بعد، آپدیتی جدید، پروژه اسپارک را کاملا رایگان در اختیار همه قرار خواهد داد.

در حقیقت دیگر برای دسترسی به هیچ یک از بسته های الحاقی لازم نیست مبلغی پرداخت کنید. اگر از تاریخ 28 جولای تا به امروز، خریدی انجام داده باشید، مایکروسافت مبلغ دریافتی را به حساب بانکی شما بازخواهد گرداند.

از زمان عرضه بازی تاکنون، بیش از 200 هزار بازی و جهان مختلف توسط گیمرها طراحی شده که مایکروسافت می خواهد به این رقم بیافزاید و بنابراین تمام محتوای بازی را رایگان در اختیار همه قرار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Reza_Abdollahi
    Reza_Abdollahi | ۷ مهر ۱۳۹۴

    بابا ما این بازیو زدیم برا دانلود نزدیک 3GB بود... یک ماه تو این store در حال دانلود بود تا خاموش میکردم کامپیوترو میرفت از اول :| اصلا pause کار نمیکرد :| خلاصه بی خیال شدم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی