ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه اختصاصی تلفن هوشمند گلکسی J5 سامسونگ توسط ایرانسل عرضه می گردد

شرکت سامسونگ به منظور جذب مشتریان بیشتر برای پرچمداران کهکشانی تازه خود، تصمیم گرفت با ایرانسل وارد همکاری شده و این محصولات را همراه با سیم کارت یو سیم اپراتور دوم وارد بازار کشور نماید. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۲

شرکت سامسونگ به منظور جذب مشتریان بیشتر برای پرچمداران کهکشانی تازه خود، تصمیم گرفت با ایرانسل وارد همکاری شده و این محصولات را همراه با سیم کارت یو سیم اپراتور دوم وارد بازار کشور نماید.

حال براساس بیانیه رسمی ایرانسل، قرار بر آن شده که نسخه اختصاصی تلفن هوشمند گلکسی J5 نیز همراه با یو سیم این شرکت در بازار ایران عرضه شود. در ادامه توجه شما را به متن این بیانیه جلب می کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

پس از همکاری ایرانسل و سامسونگ در عرضه تلفن های هوشمند Galaxy S6، S6 Edge و NOTE 5 به همراه سیم کارت یوسیم ایرانسل با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های نسل دو (GPRS/EDGE)، نسل سه (3G) و نسل چهار (4G/LTE) این شرکت به همراه ترافیک رایگان اینترنت، فروش نسخه اختصاصی موبایل Galaxy J5 سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل چهار ایرانسل به همراه سیمکارت یوسیم و 96 گیگابایت اینترنت رایگان پرسرعت همراه آن به همراه گارانتی رسمی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در دور تازه همکاری ایرانسل و سامسونگ که «طرح 96 ایرانسل-سامسونگ» نام دارد، نسخه 4G اختصاصی تلفن هوشمند گلکسی J5 سامسونگ، با قابلیت اتصال به شبکه نسل چهارم تلفن همراه (4G/LTE)، با گارانتی اصلی (پارس مایکروتل)، به صورت انحصاری و همراه با یوسیم ایرانسل در بازار ایران عرضه شده است.

صفحه نمایش 5 اینچی سوپر AMOLED با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ با تراکم پیکسلی 294پیکسل در هر اینچ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی به همراه فلش LED، یک و نیم گیگابایت رم، نسخه 5.1 اندروید، پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتزی اسنپدراگون 410، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، پشتیبانی از Wi-Fi، نسخه چهارم بلوتوث، GPS به همراه باتری 2 هزار و 600 میلی آمپرساعتی از جمله ویژگی های نسخه اختصاصی گلکسی J5 ایرانسل هستند

متقاضیان می توانند برای خرید این بسته شامل نسخه 4G این تلفن هوشمند، یک سیم‌کارت یوسیم با قابلیت پشتیبانی از شبکه های دوم، سوم و چهارم شبکه تلفن همراه و بسته یک ساله 96 گیگابایتی ترافیک باندپهن همراه ایرانسل، با شماره ۶٠٠ از خطوط ایرانسل و ٠٩٣۶۶٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرند و یا به مراکز اختصاصی خدمات مشترکان این شرکت که نشانی آنها از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir قابل مشاهده است، مراجعه کنند.

همچنین در مرحله بعدی، متقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز فروش اختصاصی سامسونگ و مایکروتل این بسته ویژه را خریداری نمایند. طرح ٩۶ ایرانسل - سامسونگ شامل مقرون به صرفه ترین تعرفه اینترنت همراه در کشور است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر بیش از 465 شهر و دهستان و 75 مسیر جاده‌ای اصلی در تمامی ۳۱ استان کشور، تحت پوشش شبکه 3G و بیش از 92 شهر  تحت پوشش خدمات4G/LTE ایرانسل قرار دارند که گسترده‌ترین شبکه باندپهن همراه ایران است.

مشترکان برای اتصال به شبکه نسل چهار ایرانسل لازم است ضمن استفاده از تلفن همراه با قابلیت پشتیبانی از این شبکه، اعمال تنظیمات لازم و حضور در مناطق تحت پوشش، سیم‌کارت ایرانسل خود را به یوسیم تغییر داده و یا سیم‌کارت جدید یوسیم خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۱ بهمن ۱۳۹۴

    با سلام لطفا بگید قیمتش چنده

  • mohammad
    mohammad | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    چرا میگن 880 هزارتومن. اونم نقدی دریافت میکنن
    در حالی که الان قیمت این گوشی تو بازار 605 هزار تومن هست.
    یعنی پول 96 گیگ اینترنت رو هم کشیدن روش ؟

  • رضا
    رضا | ۷ مهر ۱۳۹۴

    حیف سامسونگ که با این ایرانسل دزد همچین قراردادی بسته....الان یه ساله تو شهرمون پول بسته های 3g رو میدیم امان کیفیت اینترنت از دو سال قبلم هم اومده پایین تره.....

  • حصین
    حصین | ۷ مهر ۱۳۹۴

    گوشی میگیری بعد بهت بیته اینتر نت میدن. تازه اونم گوشی اشغال j5سامسونگ

    • رضا پسرخوبی است
      رضا پسرخوبی است | ۷ مهر ۱۳۹۴

      گوشی های سامسونگ است.

  • Khodam
    Khodam | ۷ مهر ۱۳۹۴

    هه پول كامله گوشيو بدي ي سيم كارت ٥هزار تومني هم اشانتيون بت بدن :)
    يا من مفهوم قرار دادي رو نميدونم يا اينا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی