ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کروم کست های جدید گوگل معرفی شدند

کروم کست در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و به بازار آمد. این محصول با استقبال بی نظیری از سوی کاربران مواجه گشت و توانست بارها در صدر آمار فروش وب سایت آمازون جای گیرد. دقایقی پیش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۶

کروم کست در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و به بازار آمد. این محصول با استقبال بی نظیری از سوی کاربران مواجه گشت و توانست بارها در صدر آمار فروش وب سایت آمازون جای گیرد.

دقایقی پیش گوگل طی مراسمی که در شهر سانفرانسیکو برگزار کرد، از نسل دوم این محصول پرده برداشت. کروم کست یک دانگل است که به پورت HDMI در تلویزیون و یا نمایشگر شما متصل گشته و می تواند استریم ویدیویی انجام دهد؛ چه از سرویس هایی نظیر نت‌فلیکس و چه از دستگاه هایی که در خانه دارید، نظیر لپ تاپ و یا تلفن همراه.

نکته جالب اینکه نسل دوم این محصول نیز همانند نمونه قبلی، قیمتی ۳۵ دلاری دارد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نسل جدید کروم کست از جدیدترین استاندارد Wi-Fi، یعنی 802.11ac بهره می برد و گوگل سه آنتن مختلف را در آن به کار برده تا کیفیت سیگنال همواره در حد مطلوبی باقی بماند.

کروم کست اکنون تا حدودی هوشمند هم شده و قابلیتی در آن قرار گرفته به نام Fast Play که پیش از آنکه شما بخواهید، به سراغ برنامه های مورد علاقه تان رفته و آنها را بارگزاری می کند. (از نت فلیکس، برای مثال) سپس زمانی که دستگاه خود را فراخوانده و می خواهید با آن شروع به کار کنید، نیازی به صبر کردن برای بارگذاری ویدیو نیست.

گوگل می گوید که اکنون صدها اپلیکیشن از کروم کست پشتیبانی به عمل می آورند. از سوی دیگر، اپلیکیشن خود این دستگاه نیز دست خوش بروز رسانی هایی شده است. البته افرادی که به تازگی تلویزیون و نمایشگر های 4K خریداری نموده اند مشخصا از عدم پشتیبانی کروم کست از ویدیوهای 4K اندکی نا امید خواهند شد.

Screen Shot 1394-07-07 at 20.50.02-w600

Chromecast Audio اما محصول دیگریست که از سوی گوگل معرفی شد و در آن یک پورت ۳.۵ میلیمتری وجود دارد که می توانید کابل صدای اسپیکر خود را به آن متصل نموده و از سرویس های موسیقی مختلف نظیر اسپاتیفای، موسیقی های مورد علاقه خود را استریم کنید.

این محصول نیز همانند نمونه اصلی، قیمتی برابر با ۳۵ دلار دارد و از اتصال بلوتوث برای هماهنگ شدن با اسپیکرهای بلوتوث نیز بهره می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • بــــی طَـــرَف
    بــــی طَـــرَف | ۸ مهر ۱۳۹۴

    کروم کست جدید با آیفون کار میکنه؟ میشه ویدیو، موزیک، تصاویر یا بازی رو استریم کرد؟

  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۷ مهر ۱۳۹۴

    طرح های خیلی زیبا هستن / حتمن یدونه chrome cast audio می گیرم / فوق العاده زیبا و کارامد

    • مسعود
      مسعود | ۸ مهر ۱۳۹۴

      گهی خیال باطل اینو برو بخون
      http://oostaa.com/review/1035

      • masoud
        masoud | ۲۰ مهر ۱۳۹۴

        http://oostaa.com/fa/review/1035

  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۷ مهر ۱۳۹۴

    نسخه قدیمی رو دارم خیلی خوب بود / اما الان Microsoft wireless display adaptor رو گرفتم ، بدون محدودیت همه صفحه رو می اندازم روی تلویزیون ، بدون نیاز به اینترنت / البته متاسفانه با محصولات اپل کار نمی کنه اونم به خاطر اینکه محصولات اپل از میراکست پشتیبانی نمی کنن / یه انباکس از مدل قدیمی
    https://instagram.com/p/pcfQWXRVV-/?taken-by=divangreedy8

مطالب پیشنهادی