ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل از سرویس گارانتی «نکسوس پروتکت» برای تلفن های هوشمند تازه خود پرده برداشت

گوگل در جریان کنفرانس امشب خود به تکنولوژی +AppleCare نیز پاسخ داد: فناوری ارائه شده از سوی اهالی مانتین ویو نکسوس پروتکت نام دارد. این غول جستجو در جریان رویداد امشب خود اعلام کرد که نکسوس ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۲۰:۲۵

گوگل در جریان کنفرانس امشب خود به تکنولوژی +AppleCare نیز پاسخ داد: فناوری ارائه شده از سوی اهالی مانتین ویو نکسوس پروتکت نام دارد.

این غول جستجو در جریان رویداد امشب خود اعلام کرد که نکسوس پروتکت به مدت دو سال «بروز مشکل مکانیکی» در دستگاه های خود را تحت پوشش گارانتی قرار می دهد. اما چنانچه دستگاه شما یکی از نکسوس های تازه گوگل باشد، آسیب های تصادفی نیز به مدت دو سال ضمانت گوگل را دریافت خواهند کرد.

هزینه استفاده از نکسوس پروتکت برابر با 69 دلار برای نکسوس 5X و 89 دلار برای نکسوس 6P محصول هوآوی اعلام گردیده. گفتنی است که گوگل در مورد ادعاهای کاربران مبنی بر وارد آمدن خسارت های تصادفی حرفی از دریافت مالیات به میان نیاورده.

اما اگر نگاهی به قیمت های اعلام شده از سوی این شرکت بیاندازید در خواهید یافت که رقم ها به مراتب پایین تر از مبلغی هستند که کاربران آیفون می پردازند؛ اپل چند وقت پیش هزینه استفاده از سرویس گارانتی +AppleCare خود را به رقم 129 دلار برای آیفون 6 اس و 6 اس پلاس افزایش داد که در صورت بروز آسیب های تصادفی نیز 99 دلار دیگر به این رقم اضافه خواهد شد.

قرار است که نکسوس پروتکت در مرحله نخست در ایالات متحده آمریکا کلید بخورد و در ادامه به دیگر بازارها نیز عرضه می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۷ مهر ۱۳۹۴

    این که تو ایران کاربرد نداره. بعدی

مطالب پیشنهادی