ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل از طرح خانوادگی استریم موسیقی با هزینه اشتراک اندک پرده برداشت

این روزها به نظر می رسد که رقابت بر سر تبدیل شدن به بزرگترین سرویس دهنده برای پخش و استریم موسیقی به شکل آنلاین، تبدیل شده است به یکی از تفریحات شرکت های بزرگ تکنولوژیک. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۳

این روزها به نظر می رسد که رقابت بر سر تبدیل شدن به بزرگترین سرویس دهنده برای پخش و استریم موسیقی به شکل آنلاین، تبدیل شده است به یکی از تفریحات شرکت های بزرگ تکنولوژیک.

گوگل دقایقی پیش از طرح استفاده خانوادگی از سرویس استریم موسیقی Play Music پرده برداشت. در حال حاضر، کاربرانی که از اپلیکیشن گوگل موزیک برای استریم موسیقی های خود بهره می بردند، به شکل ماهانه ۹.۹۹ دلار هزینه اشتراک پرداخت می کنند اما اکنون با طرح خانوادگی جدید گوگل، تا ۶ کاربر (در یک خانواده) می توانند از سرویس موسیقی این کمپانی با پرداخت ۱۴.۹۹ دلار بهره مند گردند.

طرح جدید گوگل پاسخیست به طرح خانوادگی Apple Music که تحلیلگران باور دارند بهترین بخش از سرویس موسیقی اپل است. همچنین باید اشاره داشت که سرویس های استریم کننده دیگر موسیقی نظیر Spotify و Rdio نیز طرح هایی برای استفاده خانواده ها دارند اما هر دو، اشتراکی گران تر از سرویس اپل و گوگل را ارائه می دهند.

گوگل دقیقا اعلام ننموده که چه زمانی این طرح به شکل عمومی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت اما اذعان داشت که تا پیش از پایان سال جاری شاهد شروع به کار طرح و استفاده خانوادگی از سرویس موسیقی گوگل با هزینه اشتراک پایین خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۷ مهر ۱۳۹۴

    15 دلار برای 6 نفر ، فوق العاده است / خیلی خوبه این ویژیگی هم به groove music اضافه بشه / تا حالا کنفرانس عالی بوده ، فعلن محصول مورد علاقم توی این کنفرانس فقط chrome cast audio

    • drona
      drona | ۷ مهر ۱۳۹۴

      اپل میوزیک چنده!؟ فکر کنم همین حدود بود!

      • ReZa
        ReZa | ۷ مهر ۱۳۹۴

        اون هم دقیقا همین قیمته

مطالب پیشنهادی