ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل در نظر دارد یک تبلت اندرویدی 10.2 اینچی به نام Pixel C را معرفی کند [شایعه]

آنطور که در شایعات آمده، پس از معرفی آیپد پروی 12.9 اینچی اپل، حالا گوگل هم در تلاش است تا یک تبلت بزرگ به نام Pixel C بسازد که گفته شده یک نمایشگر 10.2 اینچی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

آنطور که در شایعات آمده، پس از معرفی آیپد پروی 12.9 اینچی اپل، حالا گوگل هم در تلاش است تا یک تبلت بزرگ به نام Pixel C بسازد که گفته شده یک نمایشگر 10.2 اینچی با تراکم پیکسلی 308ppi دارد.

نور پس زمینه نمایشگر این تبلت بسیار بالا ارزیابی شده و حتی اعلام گردیده که بیشینه آن به 500 نیت می رسد. در داخل بدنه Pixel C یک چیپست تگرا X1 انویدیا جای گرفته که در بنچمارک AnTuTu امتیازی برابر با 75 هزار را به خود اختصاص داده است. این چیپست یک سی پی یو هشت هسته ای و همچنین پردازنده گرافیکی 256 هسته ای Maxwell را در خود جای داده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای دستگاه مورد بحث می توان به سه گیگابایت رم  LPDDR3 و یک پورت Type-C USB اشاره کرد و در مورد سیستم عامل آن هم باید بگوییم که طبق انتظار این تبلت از اندروید بهره خواهد برد.

Pixel C از خانواده محصولات نکسوس نیست با این همه، پیش بینی می شود که در جریان مراسم امشب همراه با برند گوگل معرفی گردد.

شرکت سازنده این گجت همچنین در نظر دارد دو کیبورد مختلف را برای آن رونمایی کند که یکی از آنها احتمالا بدنه ای آلومینیومی دارد و دیگری همراه با پوششی از جنس چرم معرفی خواهد بود و هردویشان نیز به صورت خودکار و زمانی که کاور تبلت بسته است شارژ می شوند.

انتظار می رود که Pixel C شکل و شمایلی شبیه به لپ تاپ های سری پیکسل گوگل داشته باشد منتها با این تفاوت که کیبورد آن به بدنه اش متصل نیست. یکی از وجوه اشتراک این تبلت با لپ تاپ های پیکسل گوگل نوار نوری زیبایی خواهد بود که احتمالا در همان قسمت پشت بدنه دیده خواهد شد و به شما امکان می دهد تا از میزان باقی مانده باتری دستگاه باخبر شوید.

فعلا در مورد قیمت این محصول حرفی به میان نیامدده، با این همه انتظار نمی رود که با یک تبلت ارزان قیمت روبرو باشیم. گفته می شود که Pixel C در آبان ماه از راه می رسد که با فصل خرید در آمریکا و اروپا مصادف خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۷ مهر ۱۳۹۴

    خودم عاشق chrome pixel هستم ، اما قیمتش خیلی بالاست ، اصلن با فلسفه chrome os جور در نمی یاد / امیدوارم این یکی قیمتش خوب باشه

  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۷ مهر ۱۳۹۴

    ایول یه سوپرایز عالی دیگه برای مراسم امروز / pixel مخصوص chrome os باشه ، شاید قراره روش این سیستم عامل نصب باشه تا اندرویید ، اگر قرار بود اندرویید باشه چرا از نکسوس استفاده نکرده ؟؟

    • Divan Greedy (아이유)
      Divan Greedy (아이유) | ۷ مهر ۱۳۹۴

      یا شایدم ساخته خود گوگل هستش ، chrome pixel رو خود گوگل تنهایی می سازه

  • شهیاد
    شهیاد | ۷ مهر ۱۳۹۴

    دوستان عزیزم من مشکل دارم نمیتونم وارد پروفایلم بشم میره تو یه پروفایل دیگه که امتیازشم خیلی بالاست! ویرایش پروفایل رو میزنم بازم نمیشه! چکار کنم؟

مطالب پیشنهادی